21 Reacties
18 dagen geleden
Is voornamelijk de theeine waar je voor moet oppassen. Er zijn wel theesoorten die dat niet of minder hebben daar zou je naar kunnen kijken.
18 dagen geleden
Hier ook een thee verslaafde. Sinds 3 dagen heb ik het verminderd naar 1 kopje zwarte thee (dus met cafeïne) en vaak 2/3 kopjes zonder cafeïne. De verloskundige vertelde dat cafeïne de opname van ijzer blokkeert. Ijzer zit vaak in die multivitaminen. Mocht je thee zonder cafeïne willen, die van pickwick zijn nu in de aanbieding bij AH voor 90 cent
18 dagen geleden
Reactie op Ons wondertje💫
Hier ook een thee verslaafde. Sinds 3 dagen heb ik het verminderd naar 1 ko ...
Ja net begin van de week dus 10 doosjes thee opgehaald, want ja normaal zijn die zo op, maar ja natuurlijk geen cafeïnevrije (want die zijn een stuk minder lekker😂)
18 dagen geleden
Reactie op Sharinah
Ik bestel thee op tea bar. Hier kan je cafeine vrije thee bestellen is gezo ...
Ik ga eens kijken op de site 😃
18 dagen geleden
Let wel op dat je niet alle theesoorten in grote hoeveelheden mag drinken, ookal zijn ze cafeïne vrij. Denk aan zoethout, kaneel, venkel.. even ingrediënten googelen dus. Viel mij op dat veel thee heel veel ingrediënten heeft, en er dan vaak eentje tussen staat waar je mee moet oppassen 😌
Mijn favorieten nu zijn:
- rooibos sinaasappel van AH of clipper (cafeïnevrij)
- kamille van zonnatura (cafeïnevrij)
- gember citroengras van zonnatura (cafeïnevrij)
- groene thee mandarijn sinaasappel van AH (wel caffeine, maar geen bij-ingrediënten die afgeraden worden)
- verse gember thee
En wat ik niks vind maar wel mag: verse muntthee
17 dagen geleden
Ik ga er vanuit dat deze al beter dan de normale thee zal zijn
17 dagen geleden
Ik dronk ook altijd graag brandnetel thee van zonnatura.. Nu lees ik heel veel verschillende verhalen de 1 zegt dat het mag, de ander niet… Wie weet hier meer over?😅
16 dagen geleden
Reactie op Stumpy34
Ja, dat is rooibos
Oww echt valt dit onder rooibos?? Dus dit zou onbeperkt mogen?
16 dagen geleden
Reactie op Eerste keer zwanger
Ik ga er vanuit dat deze al beter dan de normale thee zal zijn
Deze drink ik nu de hele dag! Zo lekker
16 dagen geleden
Reactie op BabynummerTwee 🤎
Deze drink ik nu de hele dag! Zo lekker
Oh geef mij maar liever normale vruchtenthee, dat was het enige wat ik de hele dag door dronk 😅
16 dagen geleden
Reactie op Eerste keer zwanger
Oh geef mij maar liever normale vruchtenthee, dat was het enige wat ik de h ...
Moet hier dus enorm aan wennen
16 dagen geleden
Reactie op Stumpy34
Yep! Had hem ook in mijn post hieronder gezet
Of pickwick heeft veel zonder caffeine