4 Reacties
19 dagen geleden
Ik heb ooit van die topjes gehaald bij de primark. Geen beugel en verwijderbare padding. Soort sportbh zonder support. Die vind ik ‘s nachts nog wel eens fijn omdat het alles wel op zijn plek houd, maar niet irriteert als een gewone bh. Geen idee of die ze nog heeft, maar volgens mij zag ik ze laatst ook bij de tienerlijn van HEMA, mocht je een kleine maat nodig hebben.
Doe ook nog wel eens een hempje aan die een maatje te klein is. Irriteert ook niet teveel maar geen idee of dat de support geeft die je wil..
19 dagen geleden
Hi! Ik wilde ook niet gelijk nieuwe BHs kopen dus heb ik voor nu een paar sporttopjes maat L van de Zeeman gekocht. Die zijn niet zo duur en de stof is fijn en zacht en knelt niet. Wel synthetisch. Ik vind ze voldoende ondersteunen en het ziet er bij mij ook wel oké uit...
Normaal heb ik BHmaat 75E of 80D. Maar mijn borsten willen daar al niet meer fijn in hangen.
19 dagen geleden
Als je het echt niet fijn blijft vinden om met iets van een (sport)bh te slapen, kun je ook proberen om nu al te slapen met een voedingskussen, op die manier kan je de kussen over het midden van je lichaam houden/"knuffelen". Zodoende drukken je borsten niet tegen elkaar en heb je ook niet de druk die je arm kan uitoefenen aan de zijkant van je borst. Let wel, dit zal dus eigenlijk alleen een oplossing kunnen vormen als je (vooral) veel op je zij slaapt.