14 Reacties

9 dagen geleden

Ben wel benieuwd welk vitamin iedereen slikt ven zelf nu bijna 5 week wil vanaf 10 w iets err bij gaan slikken

9 dagen geleden

Hoi dames, ik slik vitakruid dag & nacht mama de hele zwangerschap door, had ik ook bij mijn eerste gedaan. Laatste trimester voeg ik daar probiotica aan toe en tegen het eind van de zwangerschap ijzerbisglycinaat. Gefeliciteerd🎉🤗

9 dagen geleden

Ik heb het mijn eerste zwangerschap heel de zwangerschap geslikt en ook best lang erna tijdens borstvoeding. Is alleen maar goed. Wb de actie: het mag ook wel 1+1 zijn, want Davitamon is ZO DUUR bij Kruidvat, niet normaal! Je moet eens googlen. Je vindt die met visolie veelvoor €12,50 per potje (nu kruidvat 1 voor €24,99, maar 1+1 dus zelfde prijs) en die ronde pilletjes voor €9,99 (kruidvat 19,99, maar 1+1 dus zelfde). Kruidvat heeft vaak goede acties, maar dit is er geen 🤭. Maakt nu niet uit omdat met deze actie Kruidvat tot de goedkoopste Davitamon hoort, maar normaal gezien is het dus heel erg duur!

9 dagen geleden

Reactie op KimberlyR91

Ben wel benieuwd welk vitamin iedereen slikt ven zelf nu bijna 5 week wil v ...
je moet sowieso altijd foliumzuur slikken de eerste weken

9 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Ik heb het mijn eerste zwangerschap heel de zwangerschap geslikt en ook bes ...
Mag u eens vragen welke pilletje naast folium zuur slikt dan ik weet gewoon niet meer 5 jaar geleden voor me

9 dagen geleden

Ik gebruik de zwangerschaps vitamine van de kruidvat. Daar zit foliumzuur, omega 3 en vitamine D in. Omdat het een mengelmoes is van verschillende dingen, zei mijn verloskundige dat ik het de hele zwangerschap mag doorslikken. Die van de kruidvat is ook maar 7 euro, dan is het nog wel leuk.

9 dagen geleden

Reactie op KimberlyR91

Mag u eens vragen welke pilletje naast folium zuur slikt dan ik weet gewoon ...
Ik neem maar één pil, een zwangerschaps multivitamine met extra foliumzuur, vitamine D en visolie!

9 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Ik neem maar één pil, een zwangerschaps multivitamine met extra foliumzuur, ...
Ik zou dat ook doen hoor, niet alleen voor je baby, maar ook voor jezelf. Je immuunsysteem en energie huishouding kunnen ook wel wat extra's gebruiken! 😊

9 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Ik heb het mijn eerste zwangerschap heel de zwangerschap geslikt en ook bes ...
Ja het is ook belachelijk duur… vandaar mijn vraag of vrouwen het de hele zwangerschap innemen of tot tien weken. Dan weet ik of nu moet inslaan met deze actie of niet 🤭 want het scheelt nu wel

9 dagen geleden

Ik slik zwangerschapsvitamines van het Kruidvat en slik deze tot de bevalling. Bij mijn dochter destijds ook gedaan

9 dagen geleden

Ik heb davitamon compleet zwanger bestelt met omega 3 visolie en extra folium zuur bestel5

9 dagen geleden

Reactie op Saar.xx

Hoi dames, ik slik vitakruid dag & nacht mama de hele zwangerschap door ...
Welke probiotica ga je gebruiken?

9 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Welke probiotica ga je gebruiken?
Ook van vitakruid symflora basis pre en probiotica☺️

8 dagen geleden

Ik raad iedereen omega 3 en vitamine D aan van Eqology. Sinds ik dat neem ervaar ik veel meer energie. Heb er ook bloedtestjes bij genomen kan je daadwerkelijk het resultaat zien.