8 Reacties
18 dagen geleden
Ja ik.. ik had geen ruptuur volgens mij maar uiteindelijk is mijn dochter geboren met een knip en de vacuümpomp. Vind dat toch wel spannend hoe dat dit keer moet gaan. Haar vader is 165 en niet breed, dochter was toen net geen 4 kilo en nu ben ik in verwachting van mijn nieuwe partner die bijna 2 meter is.. wellicht zegt het niets maar ben wel weer bang voor 'een grote baby' ook al was ze dat niet.
18 dagen geleden
Reactie op Anno27
Ik denk dat dat niet perse uitmaakt. Onze dochter was 50 cm en 2700 gram du ...
Oh dat is inderdaad niet groot! Ja blijft spannend, merk dat ik daar toch wel een nare bevalling heb gehad waarin opeens de kamer vol stond met couveuse etc maar ik was zelf helemaal stoned en gefrustreerd dat ze er niet uit kwam 😅
15 dagen geleden
Is een totaal ruptuur niet ook een reden om een keizersnede aangeboden te krijgen? (niet dat ik per sé vind dat je dat moet willen, maar dan weet je een beetje wat je opties zijn). Ik had ook een nare bevalling... lang, moeilijk in bubbel komen, 1,5 uur moeten wachten op ruggenprik en uiteindelijk een knip met gecompliceerd herstel (een week na de bevalling kon ik niet meer in/uit bed of draaien in bed en zat ik aan de morfine). Ik krijg sowieso vooraf een consult bij de gynaecoloog om deze reden.