13 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb het bij de eerste niet gedaan en ga het nu ook niet doen. Als de baby geboren is kom ik wel naar kantoor en neem ik beschuit met muisjes mee

8 maanden geleden

Het is niet gebruikelijk, maar ikzelf ga wel trakteren. Ik werk in de kinderopvang en voor de kinderen en collega's trakteer ik een (beren) doosje met roze snoepjes. Gewoon omdat het leuk is馃槉. Ik zou zeggen doen wat je gevoel zegt en voel je vooral niet verplicht. Het is al duur genoeg馃檲

8 maanden geleden

Ik ben 3 dagen na het begin van mijn verlof jarig dus ik maak er een combi van

8 maanden geleden

Bij ons op kantoor is het gebruikelijk. Bij ons op de kamer staat een snoeppot. Die ga ik vullen met blauw snoep. Voor de rest op kantoor ga ik denk ik iets simpels halen, zoals zo鈥檔 uitdeelzak van chocolade mini鈥檚

8 maanden geleden

Reactie op Imke Nagtzaam

Ik ben 3 dagen na het begin van mijn verlof jarig dus ik maak er een combi ...
Voor mij echt precies hetzelfde haha!

8 maanden geleden

Ik heb vorige keer niks gedaan. Maar een collega van me heeft een keer mini kitkats meegenomen en dan een bordje erbij i鈥檒l have a break you have a kitkat in de stijl van de kitkat slogan. Vond ik wel erg leuk idee 馃槉

8 maanden geleden

Ik heb vorige keer cake gebakken met witte chocolade eroverheen met roze en witte muisjes. Nu ga ik even kijken wat ik ga doen 馃 denk dat niet teveel werk van maak. Misschien gewoon snoepjes haal voor in pot

8 maanden geleden

Reactie op Saar__123

Ik heb vorige keer cake gebakken met witte chocolade eroverheen met roze en ...
Oh slim idee! Misschien ga ik dat ook wel doen. Gewoon de cake uit de vorm halen en dan gesmolten chocolade er overheen?

8 maanden geleden

Deze zag ik voorbijkomen, ik vond hem wel leuk. Zou niet allemaal zakjes maken maar gewoon een bak neerzetten met de tekst erbij 馃槉 Die van de KitKat had een collega van mij ook gedaan, vind ik ook heel leuk 馃槃

8 maanden geleden

Reactie op ilse_t

Ik heb vorige keer niks gedaan. Maar een collega van me heeft een keer mini ...
Dit is echt een super goed idee!! Heel simpel maar toch heel leuk

8 maanden geleden

Reactie op ilse_t

Ik heb vorige keer niks gedaan. Maar een collega van me heeft een keer mini ...
Oohja d谩t had ik vorige keer gedaan! Was het helemaal vergeten馃. Ik had kitkat chunkies gehaald bij de action, die waren toen leuk betaalbaar. Geen idee hoe dat nu zit

8 maanden geleden

Reactie op Bysaa

Oh slim idee! Misschien ga ik dat ook wel doen. Gewoon de cake uit de vorm ...
Ja klopt. Kan ook met kleine cakjes/ muffins. Geen glazuur doen dat is te vochtig en lopen je muisjes uit.

8 maanden geleden

Vorige keer wel gedaan nog hapjes over van de babyshower 馃槤 nu ga ik dat ook doen werk in de zorg met LVB in een keuken werk plaats dus voor hun is al helemaal leuk en mijn 2 collega鈥檚 mogen dan ook wat natuurlijk haha