7 Reacties
6 maanden geleden
Pfff hier ook PRECIES t zelfde al ruim 3 weken last van😥
Bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad, enkel na de bevalling, door het persen… maar die deden ZO pijn, meer last gehad toen van de aambeien als van de hechtingen 🥲🥲🥲
Nu heb ik het dus ook al tijdens m’n zwangerschap en ben super bang dat t na de bevalling veeeel erger gaat zijn door het persen 😅
Ik lees dus even mee voor hopelijk wat tips …
6 maanden geleden
Ik heb ze ook, een uitwendig en een trombose aambei. Vorige keer ook alleen maar na de bevalling..
Er zijn dagen bij dat ik vooral lig want staan komt er teveel druk op. Dus ik probeer curanol te smeren, curanol tabletjes, soms met ijsklontjes of iets er tegenaan tegen de pijn en jeuk, op harde stoelen zitten dit werkt de zwelling iets tegen en ik probeer niet teveel te staan want door de druk merk ik dat ook de aambeien meer pijn doen. Op de allerpijnlijkste dagen loop ik max 30 min. Dat is ook zo ongeveer wat ik deed na de bevalling, toen bleef alleen 1 uitwendige klein hangen, maar nooit last van dus niks aangedaan. Doe ik wel na de kids haha. Evt krukje bij de wc voor een betere houding voor ontlasting.
6 maanden geleden
Reactie op 123Amy
Ik heb ze ook, een uitwendig en een trombose aambei. Vorige keer ook alleen ...
Allemaal heel herkenbaar en alles wat jij doet probeer/doe ik ook al.
Dat zo'n klein dingetje je laatste fase van je zwangerschap kan verpesten.... Hopelijk trekt het na de bevalling snel weg, maar ik ben bang dat het erger wordt.
6 maanden geleden
Reactie op rsmit92
Allemaal heel herkenbaar en alles wat jij doet probeer/doe ik ook al.
Dat ...
Mijn ervaring was eerlijk gezegd goed na de bevalling, ik vind t nu erger omdat de druk blijft bestaan, ik geef ook veel over waardoor de aambeien niet kunnen herstellen. Na de bevalling met al deze dingen die ik ervoor deed best snel hersteld herinner ik me.