208 Reacties
茅茅n maand geleden
鈽猴笍 Elke dag bijna test gedaan en het streepje word denk ik steeds donkerder, maar ik durf het nog steeds niet te hopen.
茅茅n maand geleden
Zojuist de allerlaatste test gedaan, en die geeft mooi 3+ aan 馃槏 Zit volgens eigen berekening op 4+4 nu. En nu maar vertrouwen op mijn eigen lichaam!
茅茅n maand geleden
Op 4 weken en 4 dagen, 1 dag na NOD, 2 super duidelijke positieve testen. In de familie komen ook veel tweelingen voor, dus dat is extra spannend!
茅茅n maand geleden
Reactie op Femke338
4 + 4 is dan toch 4 dagen na nod?
Je bent 14 dagen na eisprong 4 weken zwa ...
Ah, ik reken altijd vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie 馃槼
茅茅n maand geleden
Reactie op SBB13
Wat denken jullie?馃槉 Ik kon niet wachten met testen (-6 dagen voor NOD), vo ...
Ik zie hier een heeeeeele lichte streep! Ik had hetzelfde en ook 6 dagen voor NOD voor het eerst getest. Ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen met ochtendurine, dan zul je waarschijnlijk al een oploop zien ;)
茅茅n maand geleden
Reactie op Femke338
Dat is alleen als je ook echt een cyclus van 28 dagen hebt. Maar als jij la ...
Bedankt voor je uitleg, v.w.b. deze manier van tellen etc. ben ik echt compleet een leek 馃槀! Ik heb deze cyclus helaas niet mijn piek kunnen vaststellen met ovulatietesten, dus wat dat betreft heb ik geen zekerheid. Ik heb wel een consistente 30 dagen cyclus, waardoor ik weet dat mijn menstruatie op 25-10 had moeten starten. (En op zondag 20-10 had ik innestelingsbloeding.) Aan de hand van jouw uitleg zou ik dus vandaag 4 + 2 zijn?
茅茅n maand geleden
Reactie op M9
Hee meiden, gefeliciteerd met alle super positieve testen. Ik ben al aan he ...
Dat is zeker weten al te zien!