208 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op missjoy89

9 dagen voor mijn gemiste menstruatie
Dus 5 dagen na eisprong??

茅茅n maand geleden

2 dagen voor NOD, helemaal blij!

茅茅n maand geleden

鈽猴笍 Elke dag bijna test gedaan en het streepje word denk ik steeds donkerder, maar ik durf het nog steeds niet te hopen.

茅茅n maand geleden

Reactie op tessie1

2 dagen voor NOD, helemaal blij!
Heb ergens op het forum gelezen dat iemand dat ook zo vroeg had en die was zwanger van een tweeling ;)

茅茅n maand geleden

Zojuist de allerlaatste test gedaan, en die geeft mooi 3+ aan 馃槏 Zit volgens eigen berekening op 4+4 nu. En nu maar vertrouwen op mijn eigen lichaam!

茅茅n maand geleden

Vanmorgen getest op 12 DPO 馃グ

茅茅n maand geleden

Op 4 weken en 4 dagen, 1 dag na NOD, 2 super duidelijke positieve testen. In de familie komen ook veel tweelingen voor, dus dat is extra spannend!

茅茅n maand geleden

Reactie op ToegewijdeOchtendgloren020820

Op 4 weken en 4 dagen, 1 dag na NOD, 2 super duidelijke positieve testen. I ...
4 + 4 is dan toch 4 dagen na nod? Je bent 14 dagen na eisprong 4 weken zwanger

茅茅n maand geleden

Reactie op Femke338

4 + 4 is dan toch 4 dagen na nod? Je bent 14 dagen na eisprong 4 weken zwa ...
Ah, ik reken altijd vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie 馃槼

茅茅n maand geleden

Gelijk heel duidelijk, digitale test gaf 3+ aan!

茅茅n maand geleden

Wat denken jullie?馃槉 Ik kon niet wachten met testen (-6 dagen voor NOD), voelde aan alles dat er iets gaande was!

茅茅n maand geleden

Reactie op SBB13

Wat denken jullie?馃槉 Ik kon niet wachten met testen (-6 dagen voor NOD), vo ...
Ik zie hier een heeeeeele lichte streep! Ik had hetzelfde en ook 6 dagen voor NOD voor het eerst getest. Ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen met ochtendurine, dan zul je waarschijnlijk al een oploop zien ;)

茅茅n maand geleden

Reactie op ToegewijdeOchtendgloren020820

Ah, ik reken altijd vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie 馃槼
Dat is alleen als je ook echt een cyclus van 28 dagen hebt. Maar als jij later dan op dag 14 eisprong hebt hen je ook een langere cyclus en een latere nod

茅茅n maand geleden

2 vage lijnen

茅茅n maand geleden

Al een paar testen gedaan en eindelijk een goede lijn te zien Onderste 11 dpo dovenste 2 zijn 12 dpo van vanochtend en vanmiddag dit word ons 2 kindje 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Test van gister, 10dpo

茅茅n maand geleden

Hee meiden, gefeliciteerd met alle super positieve testen. Ik ben al aan het testen vanaf 8/9 dpo, hier een mini tuur lijntje op te zien. Vandaag een normale test van de action gedaan. Zien jullie ook wat ik zie? 馃ズ馃馃徎馃崁

茅茅n maand geleden

Mindfuck door mijn eigen toedoen. Afgelezen binnen 3 min, negatief. Na 5 min zag ik ineens wel een heel licht streepje. Vandaag NOD. Niet betrouwbaar dat weet ik. Maar ga denk ik toch nog maar een testje kopen vandaag 馃檭

茅茅n maand geleden

Reactie op Femke338

Dat is alleen als je ook echt een cyclus van 28 dagen hebt. Maar als jij la ...
Bedankt voor je uitleg, v.w.b. deze manier van tellen etc. ben ik echt compleet een leek 馃槀! Ik heb deze cyclus helaas niet mijn piek kunnen vaststellen met ovulatietesten, dus wat dat betreft heb ik geen zekerheid. Ik heb wel een consistente 30 dagen cyclus, waardoor ik weet dat mijn menstruatie op 25-10 had moeten starten. (En op zondag 20-10 had ik innestelingsbloeding.) Aan de hand van jouw uitleg zou ik dus vandaag 4 + 2 zijn?

茅茅n maand geleden

Reactie op M9

Hee meiden, gefeliciteerd met alle super positieve testen. Ik ben al aan he ...
Dat is zeker weten al te zien!