208 Reacties
vor einem Monat
Goedemorgen
Al 6 testen inmiddels gedaan mag ik dan toch voorzichtig zeggen dat wij zwanger zijn zo spannend onze eerste 25 september laatste menstruatie.馃ス
vor einem Monat
Reactie op M9
Vanmiddag nog duidelijker 馃馃徎馃ズ. Bijzonder dat middagurine duidelijker is. ...
Dat is inderdaad bijzonder, zeker omdat het dezelfde dag is! Ik heb 1 dag na mijn verwachtte menstruatie twee heel duidelijk positieve testen gehad met ochtendurine en daarna 眉berhaupt ook niet meer durven testen 馃槼 Ik hoop dat het goed mag gaan bij jou en je binnenkort ook een super duidelijk positieve test zult hebben馃馃徎
vor einem Monat
Reactie op ToegewijdeOchtendgloren020820
Dat is inderdaad bijzonder, zeker omdat het dezelfde dag is! Ik heb 1 dag n ...
Ik vond het zo gek, dus heb er ook maar een digitale gedaan. Hopen dat ze mooi oplopen. Ik heb sowieso het idee dat mijn eerste urine niet zo geconcentreerd is? Misschien omdat ik vaak nog plas in de nacht. Dankjewel voor je antwoord!
vor einem Monat
Reactie op M9
Ik vond het zo gek, dus heb er ook maar een digitale gedaan. Hopen dat ze m ...
Fijn om toch dan weer wat extra duidelijkheid te hebben met een digitale test! Dat zou inderdaad dan goed de redden kunnen zijn, eventueel in combinatie met veel drinken in de nacht, waardoor je je urine (letterlijk) meer verwaterd. Wat een spannende tijd he! 馃き Voor mij is het mijn eerste zwangerschap, bij jou ook?
vor einem Monat
Reactie op ToegewijdeOchtendgloren020820
Fijn om toch dan weer wat extra duidelijkheid te hebben met een digitale te ...
Ja enorm spannend! Gefeliciteerd nog trouwens 馃き. Hoeveel weken ben je nu? Voor mij is het mijn tweede. Ik dacht dat ik er wel wat relaxter mee om zou gaan, maar dat valt toch tegen, hihi!
vor einem Monat
Reactie op M9
Ja enorm spannend! Gefeliciteerd nog trouwens 馃き. Hoeveel weken ben je nu? ...
Dankjewel 馃グ Jij ook! Ik vind het nog wel raar om gefeliciteerd te worden hoor haha, ik vind het ook nog zo spannend omdat het nog zo vroeg is. Volgens mijn trackingsapp zou ik nu 4 weken en 4 dagen moeten zijn, maar gisteren vertelde iemand in deze thread mij dat ik niet correct tel, dus op of om 馃槄
vor einem Monat
https://we.tl/t-rNFixZ0w9E
10 DPO. Bovenste test kan je het het beste zien.
vor einem Monat
Reactie op Mommylove12
Ook mensen die een paar dagen achter elkaar blijven testen na positief gete ...
Jaa absoluut! Dat verschil zien geeft een vertrouwen. Zeker na een miskraam in mei waarbij 5 testen (steeds een dag ertussen) exact hetzelfde blijven. Vorige week woensdag was mijn NOD. De dinsdag had ik een negatieve test, donderdag en tuurstreep. De testen op de foto zijn van zaterdag en vanochtend.
vor einem Monat
Reactie op Oemm馃
Gefeliciteerd 馃挆 Hoeveel dpo heb je getest?
Uk heb mijn ovulatie niet in de gaten gehouden dus dat weet ik helaas niet. Ik dacht eerst dat ik 1 oktober mijn ovulatie gad, maar testen vorige week zaterdag nog omo wit. Dus gok op een latere ovulatie. Heb op CD 37 de eerste test gedaan. Ik heb PCOS dus ben bekent met lange cyclussen 馃槄
vor einem Monat
Reactie op lizzy12
Voor de zekerheid vanwege de kwaliteit foto hier een linkje: https://we.tl/ ...
Positief! Zal over een paar dagen nog is testen