4 Reacties

16 uur geleden

Hi! Ja ik herken het ook. Hier ook zwanger van de tweede. Nu 7+1 week. Ons eerste kindje is ook 2. Heb nergens last van. Dat maakt me heel onzeker. Misschien af en toe wat meer trek in eten. Was bij de vorige zwangerschap heel hongerig, neerslachtig en gevoelige borsten. Heb ik nu geen last van. Maakt dat ik het heel spannend vind of het wel goed is en goed blijft gaan.

15 uur geleden

Bij mijn zoontje begonnen de symptomen volgens mij rond week 6 a 7 Ben nu 5+2 en ben erg moe geen eetlust en af en toe wat trekkerig gevoel in mijn buik. Over kleine 2 weken intake en echo dus dan weet ik meer maar ik verwacht de klachten pas later wat meer

13 uur geleden

Hoi, ik ben pas 5 weken zwanger maar herken je verhaal en vind fijn dat je deze deelt. misschien moet het bij mij nog komen maar vorige zwangerschap geen erge kwaaltjes maar ze waren er zeker, nu lijk ik voor mijn gevoel af en toe niet zwanger. maar heb nog steeds alle vertrouwen maar vind het spannerder dan de eerste. En vorige zwangerschap denk ik vooral aan het laatste trimester en dan is je buik zichtbaar en voel je je baby. en was even vergeten dat eerste trimester je met een "platte" buik zit en noets voelt. Dat maakt mij soms ook onzeker. Heb jij dit ook?

13 uur geleden

Bij mij was het juist andersom. Bij mijn eerste kindje had ik eigenlijk bijna nergens last van, alleen moe die eerste weken. Maar ik kon m’n werkdagen prima volhouden. Die zwangerschap ging eigenlijk de hele 9 maanden zo ‘vlekkeloos’. Nu de tweede zwangerschap heb ik juist veel eerder en erger last van allerlei symptomen. Denk niet dat het iets om je zorgen om te maken. En inderdaad, het kan allemaal nog komen. Er is nog geen placenta of iets, dus in die zin groeit je kindje nog op het dooierzakje en niet op voedingsstoffen uit jouw lichaam. Misschien dat dat ook verschil maakt?