13 Reacties

11 dagen geleden

Hier ben ik ook benieuwd naar!

11 dagen geleden

Ikook!

11 dagen geleden

Ook benieuwd!

11 dagen geleden

Ik ken iemand met een tweeling en die had geen erge symptomen.

11 dagen geleden

Ook benieuwd. Had een nachtmerrie dat ik een echo had en elke paar seconden er weer een nieuwe baby werd gevonden pfff. En mijn moeder droomde ook dat ik een tweeling kreeg. Maar heb echt niet hevige symptomen ofzo en niet gelijk knaltest, dus zal wel niet 🤞🏽.

11 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Ook benieuwd. Had een nachtmerrie dat ik een echo had en elke paar seconden ...
Hahahah 😅😅😅

11 dagen geleden

Hier een een eiige tweeling, morgen 6 weken. Totaal geen klachten…

9 dagen geleden

Oh toch wel, kotsmisselijk…

9 dagen geleden

Reactie op Trixietje

Oh toch wel, kotsmisselijk…
Sorry, ik moest hier toch even om lachen 🙊 Sterkte! Hopelijk gaat het snel beter.

9 dagen geleden

Mijn tweede zoontje begon als tweelingzwangerschap. Ik had geen andere symptomen dan bij de eerste maar echt een idioot sterk voorgevoel voor een tweeling. Helaas heeft een het niet gehaald.

6 dagen geleden

Hier 1e zwangerschap en kwaaltjes vallen mee. Vanochtend bij echo (7weken) gehoord dat het een tweeling is. Die hadden we niet zien aankomen en heel spannend nu omdat ik ook diabetes type 1 heb.
Als solo moeder voor de 2e keer zwanger na een miskraam in augustus en ik was zoooo misselijk en moe… Gisteren op de echo mijn vermoeden bevestigd 👶👶 Veel gemengde gevoelens, blij dat de hartjes kloppen maar ook in shock. Hoe ga ik dit doen?! 😅

5 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Ook benieuwd. Had een nachtmerrie dat ik een echo had en elke paar seconden ...
Hahahha ik moet hier zo hard om lachen: ik had ook zo'n droom van de week! Er bleven maar baby's verschijnen op de echo.