6 Reacties
13 dagen geleden
Niet persee ieder buikje is anders de ene heeft met een tweeling een hele kleine buik en de ander heeft met 1 kindje een enorme buik waarvan je denkt dat er meer moeten zitten.
Het word toch afwachten tot eind november ben wel heel benieuwd ☺️☺️
13 dagen geleden
Hahaha, nou mijn buik is nu ook hetzelfde als met 12weken bij mijn eerste! (Nu 6 weken). Dat ik echt denk…. Het zal toch niet he😅
Spannend, nog even wachten tot de echo.
Volgens mij komt het ook gewoon omdat je dit al eens eerder hebt gedaan ✔️
Waardoor je het sneller ziet.
Maar als het bij jouw man in de familie zit🥺
Succes met het wachten🥰
Wij ook de 27e!
13 dagen geleden
Nou ik dacht dus hetzelfde ik had echt al een buikje bij 5 weken. Nou had ik gewoon erg veel last van verstopping, ik heb nog steeds in mn hoofd dat het een tweeling kan zijn omdat het in mijn familie ook zo is. Maar ik herken je gevoel wel.
13 dagen geleden
Reactie op Skippie20
Hahaha, nou mijn buik is nu ook hetzelfde als met 12weken bij mijn eerste! ...
Yes bij een 2e gaat het allemaal sneller voor zo ver ik weet 🤣🤣
Bij de eerste had ik pas bij 28 een zichtbare buik en nu begint het bij mij ook al 😅
13 dagen geleden
Ja ik heb het vermoeden. In begin dit jaar zwanger geweest van een tweeling helaas 1 kindje verloren met 7 wkn, de ander is met 22 weken stilgeboren.
Toen had ik ook vanaf het begin het idee dat het een tweeling was. Heb toen met 6 weken al moeten zeggen op het werk omdat ik steeds werd gefeliciteerd met m’n zwangerschap door ouder van de kinderopvang waar ik werk, echter was mn collega 20 weken zwanger en was dat net bekend gemaakt maar ik zag er verder zwanger uit dan haar.
Ook nu alweer een flinke buik en veel symptomen net als in de laatste zwangerschap. Bij onze eerste 3 kinderen had ik dat niet.