5 Reacties

één dag geleden

Wat vind je verloskundige? Die is hier expert in, ik zou iets ingewikkelds als het interpreteren van echo’s niet aan willekeurige vrouwen over laten maar aan je verloskundige die dit wekelijks ziet! De echo bij 6 weken gaat alleen om een stevig kloppend hartje, dus als je verloskundige geen zorgen heeft zou ik dat ook niet hebben!

één dag geleden

Reactie op martinevf

Wat vind je verloskundige? Die is hier expert in, ik zou iets ingewikkelds ...
Klopt! De verloskundige was tevreden.. ik moet er zelf gewoon even aan wennen denk ik dat ik niet veel zag.. terwijl ik dat bij mijn andere zwangerschappen wel zag ( echt een soort poppetje)

13 uur geleden

Op een uitwendige echo is veek minder te zien dan op een inwendige. Wanneer ze bij de uitwendige al een goed beeld hebben doen ze het niet inwendig omdat veel vrouwen dag onprettig vinden. Ik was maandag voor mijn eerste echo met 6+4. Ook alleen uitwendig gehad en bij mij dat het er ongeveer hetzelfde uit. Zolang de verloskundige zegt dat het er goed uit ziet vooral daar op vertrouwen. Vertrouw op je lijf, die weet wat het moet doen!

2 uur geleden

Bij mij konden ze met 6+6 uitwendig niet eens wat vinden, dus lijkt me toch een goed teken?? Ik moest uiteindelijk toch inwendig en toen heb ik de kleine wel kunnen zien met een sterk kloppend hartje ❤️

één uur geleden

Reactie op Brittthekid

Bij mij konden ze met 6+6 uitwendig niet eens wat vinden, dus lijkt me toch ...
Vandaag ben ik 6+6 en vandaag wordt eerst uitwendig gekeken. Als dat niet voldoende is dan inwendig. Ben zo benieuwd!