Hoi meiden, (7weken en 2 dagen)
Vanacht een gekke nacht. Ik ben op het moment al niet helemaal fit. Stront verkouden en mijn holtes zitten zo dicht dat m'n gezicht gewoon zeer doet.
Ik sliep vannacht dus al niet al te best en op een gegeven moment moest ik plassen. Nog niks aan de hand, maar het moment dat ik weer in bed lig, krijg ik echt een enorme buikpijn in mijn onderbuik! Ik wist niet hoe ik moest liggen en dacht ik word er gewoon naar van. Ik begon er helemaal van te zweten ook.
Na een paar minuten maar weer naar de wc en na even zitten kwam er...sorry🙈...toch wat diaree naar buiten. Maar dat moet toch niet zo'n zeer doen? Tijdens dat gebeuren werd ik echt helemaal niet lekker. Koud zweet, misselijk en wat overgegeven, maar dat was enkel wat gal en water wat ik net had gedronken. Ik had een hartslag wat omhoog schoot en dacht echt ik ga zo nokkie.
Eenmaal daarna weer in bed gekropen zakte de buikpijn iets en nu vanmorgen is het wel wat beter. Met omdraaien voelt het net alsof de binnenkant van mijn buik erg gevoelig is als m'n ingewanden wat heen en weer schuiven zeg maar. En ook weer zoiets geks, wat last van m'n anus, er komt dan een steek van binnenuit zo naar het uiteinde. Echt meiden dat dit bestaat😂
Er flitste van alles door mijn hoofd, maar ik vroeg me af herkent iemand dit? Is het goed om mijn verloskundige nog te bellen vandaag? Ik wil ook niet voor niks bellen en dat ze misschien denken dat ik me aanstel...moeilijk!
Ik hoor graag van jullie♡