159 Reacties

5 dagen geleden

Leuk ik ben 24 Juli uitgerekend !!

5 dagen geleden

Vind het zo spannend allemaal! Een jaar geleden een missed abortion gehad... dus nu zoveel spanning of het goed gaat!

5 dagen geleden

Heb ook nog niet zo heel veel klachten...wat ik heel stom vindt, want dat zou keer geruststellen. Hoe gaat dat bij jou? Heb jij veel klachten?

5 dagen geleden

Mijn berekening zegt ongeveer 24 juli. Maar ik heb 27 november echo en hopelijk kunnen ze dan zeggen wanneer ik mn dropje kan verwachten 🥰

5 dagen geleden

Ik ben 21 juli uitgerekend, 4 december heb ik de echo gepland staan. Ook helaas 2 miskramen gehad, waardoor we een tijdje het even hadden gelaten. Nu weer zwanger, en gelukkig lukt het om positief te blijven ondanks dat ik het ook spannend vindt!

5 dagen geleden

Hoi hoi ik ben volgens eigen beweging 24 juli uitgerekend. Over tijdje weten we dat natuurlijk pas concreter maar voor nu is dat de richtdatum!

5 dagen geleden

Reactie op 1996lezenenthee

Mijn berekening zegt ongeveer 24 juli. Maar ik heb 27 november echo en hope ...
Zo vroeg al??

5 dagen geleden

Maar hebben jullie veel klachten? Ik heel soms wat misselijk, meer honger, opgezette buik en wat moe. En nu wat steken in me buik en rug. Maar allemaal heel licht. Ben benieuwd hoe jullie je voelen

5 dagen geleden

Ik ben volgens mijn eigen berekening op 21 juli uitgerekend!

5 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Zo vroeg al??
Ja, ik was echt net begonnen aan een traject in het ziekenhuis. En in plaats van afspraak voor cyclus bijhouden, kon ik nu een afspraak maken voor een echo.

5 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Maar hebben jullie veel klachten? Ik heel soms wat misselijk, meer honger, ...
Onrustige darmen, wat vermoeider (maar slaap wel lekkerder dan ooit) en verder dat sterke geuren niet fijn zijn.

5 dagen geleden

Reactie op 1996lezenenthee

Ja, ik was echt net begonnen aan een traject in het ziekenhuis. En in plaat ...
Ow wat super fijn!! Dat het dan nu toch zelf gelukt is!!

5 dagen geleden

Hier volgens eigen berekening rond 23 juli. Bij ons eerste zoontje werd ik bij de echos 2x vooruit gezet. Ben benieuwd hoe het nu gaat verlopen! Ons zoontje is bijna 10 maanden. Ik heb nog geen heftige klachten, wat misselijk als ik 's ochtends niet meteen eet en vermoeider. Maar tot nu toe gaat het gelukkig heel goed

5 dagen geleden

Ik merk nog helemaal niks. Soms denk ik dat ik me misselijk voel, maar dat kan ook heel goed tussen mijn oren zitten .

5 dagen geleden

Volgens mijn berekening rond 23 juli. Ik merk dat ik het heel spannend vind en superonzeker ben of het goed gaat of niet. Dit is mijn eerste keer 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

5 dagen geleden

Volgens mijn berekening ben ik 27 juli uitgerekend! 🤞🍀 Zo spannend of het goed mag blijven gaan. Dit is mijn eerste zwangerschap.

4 dagen geleden

Hier 26 juli! Zou nu 4 weken moeten zijn. De vermoeidheid begint goed toe te slaan. Hopelijk wordt dit niet nog erger. Hoe zit dat bij jullie?

4 dagen geleden

Reactie op BijzondereLynx276439

Hier 26 juli! Zou nu 4 weken moeten zijn. De vermoeidheid begint goed toe t ...
Ja dat is bij mij ook vooral mijn enigste kwaal

4 dagen geleden

Vanochtend test gedaan, rond 24 juli uitgerekend! Onrealistisch en heel spannend!

4 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Maar hebben jullie veel klachten? Ik heel soms wat misselijk, meer honger, ...
Al 2 week gevoelige borsten, zocht er niks achter want heb dat ook wel eens rond menstruatie. Maar tis toch wel meer als dat. Verder eigenlijk nog helemaal geen klachten.