159 Reacties
5 dagen geleden
Mijn berekening zegt ongeveer 24 juli. Maar ik heb 27 november echo en hopelijk kunnen ze dan zeggen wanneer ik mn dropje kan verwachten 🥰
5 dagen geleden
Ik ben 21 juli uitgerekend, 4 december heb ik de echo gepland staan. Ook helaas 2 miskramen gehad, waardoor we een tijdje het even hadden gelaten. Nu weer zwanger, en gelukkig lukt het om positief te blijven ondanks dat ik het ook spannend vindt!
5 dagen geleden
Reactie op Laarwens
Zo vroeg al??
Ja, ik was echt net begonnen aan een traject in het ziekenhuis. En in plaats van afspraak voor cyclus bijhouden, kon ik nu een afspraak maken voor een echo.
5 dagen geleden
Reactie op Laarwens
Maar hebben jullie veel klachten? Ik heel soms wat misselijk, meer honger, ...
Onrustige darmen, wat vermoeider (maar slaap wel lekkerder dan ooit) en verder dat sterke geuren niet fijn zijn.
5 dagen geleden
Hier volgens eigen berekening rond 23 juli. Bij ons eerste zoontje werd ik bij de echos 2x vooruit gezet. Ben benieuwd hoe het nu gaat verlopen! Ons zoontje is bijna 10 maanden.
Ik heb nog geen heftige klachten, wat misselijk als ik 's ochtends niet meteen eet en vermoeider. Maar tot nu toe gaat het gelukkig heel goed
5 dagen geleden
Ik merk nog helemaal niks. Soms denk ik dat ik me misselijk voel, maar dat kan ook heel goed tussen mijn oren zitten .
5 dagen geleden
Volgens mijn berekening ben ik 27 juli uitgerekend! 🤞🍀 Zo spannend of het goed mag blijven gaan. Dit is mijn eerste zwangerschap.
4 dagen geleden
Hier 26 juli! Zou nu 4 weken moeten zijn. De vermoeidheid begint goed toe te slaan. Hopelijk wordt dit niet nog erger. Hoe zit dat bij jullie?