168 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Maar hebben jullie veel klachten? Ik heel soms wat misselijk, meer honger, ...
Ik juist geen honger, wat meer plassen en al 2 nachten slechter slapen (maar kan ook volle maan zijn)

5 dagen geleden

Ow doet me wel goed om te lezen dat anderen ook nog niet heel veel klachten heeft. Misschien dus ook wel fijn!!!

5 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Ow doet me wel goed om te lezen dat anderen ook nog niet heel veel klachten ...
Bij mijn zoontje begon het pas rond 6 weken echt toe te nemen qua klachten

5 dagen geleden

Hier volgens onze berekening uitgerekend op 25 juli! Niet heel veel klachten voornamelijk meer plassen!

5 dagen geleden

Volgens eigen berekening 27 juli uitgerekend. Eerstr kindje en eerste positieve test, zo spannend!!!

5 dagen geleden

Hier ook uitgerekend in juli. Ik vroeg me af hoe het bij jullie zit tijdens de zwangerschap met gemeenschap. Heb nu 2 x gemeenschap gehad en had daarna bloedverlies

5 dagen geleden

Wat leuk gefeliciteerd! Ik weet sinds 4 dagen dat ik zwanger ben. En ook uitgerekend 25 juli... spannend!

5 dagen geleden

Reactie op BijzondereLynx276439

Hier 26 juli! Zou nu 4 weken moeten zijn. De vermoeidheid begint goed toe t ...
Hier ook 4 weken. 25 juli uitgerekend. Ben zelf al wat ouder 41. En merk met andere 3 (dit wordt nakomeling, maar zeker gewenst) dat ik nu toch echt wel vermoeid ben..

5 dagen geleden

Wat leuk, gefeliciteerd! Ik heb net een positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad. Waarschijnlijk uitgerekend rond 26 juli. Dit wordt ons eerste kindje, op wat misselijkheid ha nog nergens last van! Leuk initiatief dit!

5 dagen geleden

Ik ben 23 juli uitgerekend. Heb wel af en toe lichte menstruatie krampen. Hebben meer mensen dit?

5 dagen geleden

Reactie op Sanneddl

Ik ben 23 juli uitgerekend. Heb wel af en toe lichte menstruatie krampen. H ...
Ja heb ik ook! Bij mijn vorige zwangerschap gaf VK aan dat dit erbij hoort. Alles is nu aan het groeien dus het is juist een goed teken

5 dagen geleden

Ik ben 11 juli uitgerekend. Het is ons eerste kindje. Maandag krijgen we een vervroegde 7 weken echo, omdat ik wel vaak last heb van bandenpijn (zei de verloskundige). Verder qua klachten valt het best mee. Vind het wel heel moeilijk om het niet met mijn familie nog te delen. Ben altijd te eerlijk, dus dit is niet bepaald makkelijk. Wel dan weer heel leuk initiatief om zo'n topic erover te hebben, waar iedereen het leuke nieuws kam delen met elkaar🥰

5 dagen geleden

Reactie op BijzondereLynx276439

Hier 26 juli! Zou nu 4 weken moeten zijn. De vermoeidheid begint goed toe t ...
Hier ook 26 juli! Ook meer vermoeid, verder nog nergens last van.

5 dagen geleden

Ik volgens de berekening van een website 28 juli, maar toen ik de verloskundige belde, kwam zij op 24 juli uit. Hoe dat kan, weet ik niet. In ieder geval eind juli 🥰

5 dagen geleden

Heel leuk initiatief! Ook voor het eerst zwanger en uitgerekend op 20 juli, maar de eerste echo zal dat vast nauwkeuriger kunnen vaststellen.

5 dagen geleden

Hier ook rond 28 juli 🤞🏼

5 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal 🥰 Gister positieve test gehad, volgens onze berekening 26 juli uitgeteld 😊

5 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Maar hebben jullie veel klachten? Ik heel soms wat misselijk, meer honger, ...
Voor mij is het vergelijkbaar in de ochtend eet ik meteen iets van fruit om niet misselijk te zijn. Verder rugpijn en heel gevoelige/pijnlijke borsten.

5 dagen geleden

Reactie op SophieG1993

Ik ben 11 juli uitgerekend. Het is ons eerste kindje. Maandag krijgen we ee ...
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je een vervroegde echo krijgt. Ik heb ook veel krampen en bandenpijn. Zou ik daarmee kunnen aankloppen bij de verloskundige voor een vervroegde echo?

5 dagen geleden

Hoi! Uitgerekend volgens eigen berekening op 13 juli, ben nu 6 weken, ik merk enorme vermoeidheid zo rond 12u iedere dag.. als ik dan tijd heb ga ik gewoon even slapen, dat helpt wel wat😊 verder had ik afgelopen weken veel honger, maar nu sinds vandaag heel weinig eetlust… en veel bandenpijn, iedere dag wel en dan vooral ‘s avonds 😊 dit is mijn eerste kindje 🥰