211 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op denisedijkstra

24 juli! Alweer 3 keer wakker geworden vannacht, het begint nu al 🤣
Pfff same here😅 Ook steeds om 05.30/06.00 al wakker en niet meer kunnen slapen 😑

4 dagen geleden

Ik ben 5 weken, en uitgerekend rondt 16 juli, volgende week eerste afspraak bij vl😄

4 dagen geleden

Reactie op Ell_2

Pfff same here😅 Ook steeds om 05.30/06.00 al wakker en niet meer kunnen sl ...
Hier ook rond 6.00 elke ochtend 😮‍💨

4 dagen geleden

Reactie op Ell_2

Pfff same here😅 Ook steeds om 05.30/06.00 al wakker en niet meer kunnen sl ...
Ik heb dit ook, wat een ellende. Meerdere keren wakker en tegen de ochtend klaarwakker, Is dit normaaal 😩?

4 dagen geleden

Reactie op FlippieFlappie

Ik heb dit ook, wat een ellende. Meerdere keren wakker en tegen de ochtend ...
Ik heb t bij eerdere zwangerschappen ook gehad! Maar alleen die eerste weken niet de hele zwangerschap hoor 😌

4 dagen geleden

Reactie op FO6

Ik heb t bij eerdere zwangerschappen ook gehad! Maar alleen die eerste weke ...
Ja ik had het bij de vorige ook in eerste en laatste trimester. Vroeg wakker, niet meer kunnen slapen en zogauw je opstaat doodmoe zijn🤣

4 dagen geleden

Aaaah ik werd vannacht wakker van mijn zoontje die riep om half 3. Die sliep meteen weer verder maar ik heb t half 5 zien worden. Daarna ging om kwart over 6 de wekker. Gebroken

4 dagen geleden

Haha ik weet niet wat voor dag de ovulatie viel, maar iedereen had er zin in geloof ik ;p ook 24juli uitgerekend op papier! Dit wordt ons tweede kindje. Onze dochter is net 11 maanden geworden. Spannende periode weer! Voor onze dochter 3 miskramen gehad. Het liefst sla ik die eerste 12 weken over!

4 dagen geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik ben er ook achter gekomen dat ik zwanger ben en na eigen berekening 31 juli uitgerekend! Benieuwd naar de definitieve berekening maar zal rond die periode zijn!

4 dagen geleden

Reactie op Zwanger1ste

Volgens mijn berekening 22 juli. Heb mijn 1ste echo 10 dec
Hier ook 22 juli :), eerste echo ook 10 dec :)

4 dagen geleden

Reactie op denisedijkstra

24 juli! Alweer 3 keer wakker geworden vannacht, het begint nu al 🤣
Ja hahaha hier ook. En dan nu op m'n werk al beginnen met gapen 🤣

4 dagen geleden

Nog gefeliciteerd iedereen! Mijn eerste echo net gehad. Helaas konden ze de kleine niet goed zien, maar ze zagen wel het zakje en dat het in ieder geval niet buitenbaarmoedelijk was. Over 2 weken ronde 2.

4 dagen geleden

Reactie op SophieG1993

Nog gefeliciteerd iedereen! Mijn eerste echo net gehad. Helaas konden ze de ...
Jeetje wat spannend!! Laten we op het beste hopen!!

4 dagen geleden

Hier voor alsnog 26 juli uitgerekend!

4 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal 🥰. Volgens mijn eigen berekening ben ik 24 juli uitgerekend. Het is mijn eerste keer zwanger en ik vind het super spannend allemaal. Heb veel last van een opgezette buik , pijnlijke borsten en rugpijn. Helpt verder ook niet mee dat ik net terug ben van vakantie en een flinke jetlag heb dus soms niet goed weet te plaatsen welke klachten waaraan gerelateerd zijn. Ik heb mijn echo pas op 23 december gepland staan dus moet nog best even geduld hebben.. fijn om in ieder geval jullie verhalen en ervaringen te lezen!

4 dagen geleden

Hi, Even een reminder dat het niet is toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen aan te maken en te delen. Ook is het niet toegestaan om privégegevens te delen. Wij hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, zoals oplichting en stalking. Ik zal om deze reden wat reacties weghalen. Liefs, Eliza

4 dagen geleden

Ik sluit me bij deze groep aan ik zou 24 juli uitgerekend moeten zijn, 11 december heb ik mijn eerste echo dan wordt er wel meer duidelijk🍀

3 dagen geleden

Oeh leuk! Ik ben 22 juli uitgerekend volgens mijn eigen berekening , heel benieuwd naar de 1e echo. Die heb ik 9 december ☺️

3 dagen geleden

Ik ben nu 4+6 en volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 23 juli🤍 11 december heb ik mijn eerste echo.

3 dagen geleden

Reactie op Sinem🎀

Ik ben nu 4+6 en volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 23 jul ...
Ik ook! 2 dec en 16 dec echo staan nu. Hoe voel jij je?