211 Reacties
4 dagen geleden
Ik ben 5 weken, en uitgerekend rondt 16 juli, volgende week eerste afspraak bij vl😄
4 dagen geleden
Reactie op Ell_2
Pfff same here😅 Ook steeds om 05.30/06.00 al wakker en niet meer kunnen sl ...
Ik heb dit ook, wat een ellende. Meerdere keren wakker en tegen de ochtend klaarwakker, Is dit normaaal 😩?
4 dagen geleden
Haha ik weet niet wat voor dag de ovulatie viel, maar iedereen had er zin in geloof ik ;p ook 24juli uitgerekend op papier! Dit wordt ons tweede kindje. Onze dochter is net 11 maanden geworden. Spannende periode weer! Voor onze dochter 3 miskramen gehad. Het liefst sla ik die eerste 12 weken over!
4 dagen geleden
Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik ben er ook achter gekomen dat ik zwanger ben en na eigen berekening 31 juli uitgerekend! Benieuwd naar de definitieve berekening maar zal rond die periode zijn!
4 dagen geleden
Nog gefeliciteerd iedereen! Mijn eerste echo net gehad. Helaas konden ze de kleine niet goed zien, maar ze zagen wel het zakje en dat het in ieder geval niet buitenbaarmoedelijk was. Over 2 weken ronde 2.
4 dagen geleden
Gefeliciteerd allemaal 🥰. Volgens mijn eigen berekening ben ik 24 juli uitgerekend. Het is mijn eerste keer zwanger en ik vind het super spannend allemaal. Heb veel last van een opgezette buik , pijnlijke borsten en rugpijn. Helpt verder ook niet mee dat ik net terug ben van vakantie en een flinke jetlag heb dus soms niet goed weet te plaatsen welke klachten waaraan gerelateerd zijn. Ik heb mijn echo pas op 23 december gepland staan dus moet nog best even geduld hebben.. fijn om in ieder geval jullie verhalen en ervaringen te lezen!
4 dagen geleden
Hi,
Even een reminder dat het niet is toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen aan te maken en te delen. Ook is het niet toegestaan om privégegevens te delen. Wij hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, zoals oplichting en stalking. Ik zal om deze reden wat reacties weghalen.
Liefs,
Eliza
3 dagen geleden
Oeh leuk! Ik ben 22 juli uitgerekend volgens mijn eigen berekening , heel benieuwd naar de 1e echo. Die heb ik 9 december ☺️