213 Reacties

3 dagen geleden

Had van beide type testen (action en easy@home) nog 1 test en die heb ik vanmorgen gedaan. Ik vertrouw de oploop voldoende om vandaag de vk te gaan bellen en te kijken wanneer ik langs kan komen! Spannend

3 dagen geleden

Net afspraak gemaakt. 6 december intake en echo

3 dagen geleden

Hier nu 4+2 zwanger. Net een afspraak gemaakt en hebben 11dec onze eerste echo 🤞🍀

3 dagen geleden

Vandaag gebeld! Nu 3+5 zwanger. 17 dec eerste echo!

3 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb gister ontdekt zwanger te zijn. 25 juli it is!!

3 dagen geleden

Reactie op Zwanger1ste

Volgens mijn berekening 22 juli. Heb mijn 1ste echo 10 dec
Hey ik heb precies het zelfde!

3 dagen geleden

Hier nu 4+3, 26 juli uitgerekend volgens eigen berekening en 6 december echo!

3 dagen geleden

Ben nu 6+1, uitgerekend op 14 juli. De 27e onze eerste echo, vind het zo spannend allemaal. Niet echt erge klachten, alleen last van diarree en kortademigheid. Gefeliciteerd allemaal! 🥳 krijgen allemaal summer babies hihi

3 dagen geleden

Hi Allen, nu 6 +3, uitgerekend 12juli. Ik had gespannen borsten maar die zijn nu weg . Daar maak ik me toch wat zorgen over. 2dec de echo

3 dagen geleden

Hii, Ik ben nu 4,5 weken zwanger van ons eerste kindje. Merk dat ik het allemaal best wel spannend vind en dat ik bang ben dat het mis gaat. Herkennen jullie je hier ook in?

3 dagen geleden

Hier 5+1 en 2 dec de echo. Uitgerekende datum nu 21 juli 🙏🏼

3 dagen geleden

Reactie op Dian18177

Hii, Ik ben nu 4,5 weken zwanger van ons eerste kindje. Merk dat ik het all ...
Jaa ik herken me hier ook in! Bij ons ook ons eerste kindje..

3 dagen geleden

Reactie op Dian18177

Gefeliciteerd! Dit is heel herkenbaar ja! Voor ons is het ook voor de eerste keer dat we een kindje verwachten. Hopelijk krijg je meer rust als je je eerste echo heb gehad.

3 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Heb ook nog niet zo heel veel klachten...wat ik heel stom vindt, want dat z ...
Wilt niets zeggen mammie. Heb 2 kids en niet echt klachten gehad 😊 heel veel succes !

3 dagen geleden

Ik ben uitgerekend 8juli😊 3e kindje

3 dagen geleden

Hier net een positieve test gekregen. Volgens mijn berekening zou ik rond 24 juli uitgerekend moeten zijn!

3 dagen geleden

Reactie op SmeN

Ik ook! 2 dec en 16 dec echo staan nu. Hoe voel jij je?
Zo leuk!! En spannend🥹 Ik heb last van veel buikkrampjes en pijnlijke borsten. En jij?

3 dagen geleden

Reactie op Sinem🎀

Zo leuk!! En spannend🥹 Ik heb last van veel buikkrampjes en pijnlijke bors ...
Ja t valt allemaal wel mee. Idd gevoelige borsten en soms krampen.

3 dagen geleden

Reactie op Dian18177

Ik had dat bij het eerste kindje helemaal niet. Helaas liep dat fout af. Nu weer zwanger en nu heb ik t dus heel Erg…

3 dagen geleden

Allemaal gefeliciteerd🥰 ik ben 21 juli (eigen berekening nog) uitgerekend van de 1e. 9 dec de eerste echo en tot nu toe valt het mee. Heel moe en op een dag wisselend griep gevoel tot topfit, ik dronk altijd zwarte sterke koffie en dit is nu een slappe cappuccino geworden😂 krijg het niet meer weg.