Hoi hoi ik dacht het is leuk elkaar op de hoogte te houden ik heb 3 december echo dit is mijn eerste zwangerschap ben dan 7 weken en tot nu toe 22 juli uitgerekend🍼💝💙🥰👶🩷
Ik heb vanaf 8dpo getest was wel heel vroeg tot mijn nod voor de arts ben zo blij soms voel ik niet zo veel maak mij dan wel beetje zorgen heb wel continu zere borste en ben deze week heel moe nu bijna 6 weken zwanger
22 juli uitgerekend voorlopig en 2 december mijn eerste echo 🥰 wat tikt die tijd langzaam weg zeg!
Ik heb tot nu toe vooral gevoelige borsten en af en toe wat last van mij onderrug. Verder nog geen symptomen. Nu bijna 6 weken.
Hebben jullie al symptomen?
2 dec heb ik mijn eerste echo 😌 super spannend in juli een miskraam gehad nadat we eerst het hartje hebben zien kloppen.. Ben vooral erg moe maar omdat ik niet misselijk ben maak ik mij ergens weer zorgen..
Leuk wij gaan redelijk gelijk op heb merk jij iets van je zwangerschap
Ik kwam er met 4 weken achter en toen had ik eigenlijk nergens last van behalve vermoeidheid maar dat was niet meer dan normaal. Nu sinds een week wel meer kwaaltjes. Vooral extreem pijnlijke borsten en nu sinds een paar dagen echt extreem misselijk. Hoe is het bij jou?