7 Reacties
11 maanden geleden
Reactie op Babs1460
Oh wat heftig seg.. ben je van België? Dan zou ik zo snel mogelijk een afsp ...
Ik ben van België, Antwerpen. Ik heb hun al een mail gestuurd. Ik hoop antwoord zo snel mogelijk te krijgen. Ik verblijf nu bij mijn oma in Wallonië, maar omdat ik naar school ga in Antwerpen en alles in die omgeving zoek, is het niet altijd evident om heen en weer te gaan. Maar ik ben mijn best aan het doen. Super bedankt voor je antwoord 🩷.
11 maanden geleden
Amai ik hoop dat je rap een slaap plaats hebt voor jou en je toekomstige baby❤️
11 maanden geleden
Vlaams huurfonds kan helpen met een huurwaarborglening. Normaal moet je eerst hier horen voor je bij een OCMW kan voor een huurwaarborg. Zeker aanvraag doen bij het OCMW voor leefloon. Je gaat nog naar school? U kinderbijslag/groeipakket moet ook naar u komen. Ik weet niet juist hoe het werkt, maar ik weet dat je in Zoersel Bethanië een moeder en baby afdeling hebt. Misschien kun je hier ook eens informeren. Sommige ocmw’s hebben ook noodwoningen. Hier kan je 2x 3 maanden in wonen. Stad Antwerpen OCMW heeft dit denk ik al niet meer, maar ik weet dat sommige gemeentes dit wel hebben. Per gemeente hangt de prijs ook af dan.
Probeer je al sowieso in te schrijven in sociale woningen. Vraag een referentie adres bij het ocmw zodat je niet ambtelijk geschrapt kan worden.