14 Reacties
3 maanden geleden
Ik lees mee, wij willen ook op vakantie met onze zoon (die is dan ook 13 weken)
3 maanden geleden
Ik heb nu een baby van 13 weken en ik kan je zeggen dat ik er prima mee op vakantie zou durven, je hebt rond deze tijd al wat meer ritme je kent je kindje beter weet wat je nodig hebt enzo
Het is dat wij 2 honden mee in de auto moeten nemen en die kleine anders waren we naar Frankrijk gereden met de auto al voordat hij 13 weken was 😅
Vertrouw lekker op je moedergevoel stel over 5 weken zie je het echt nog niet kun je altijd verder kijken
3 maanden geleden
Hey,
Ik zou gewoon lekker gaan. Geen verwachtingen hebben en je kindje volgen op dat moment. Je hebt dagen dat het allemaal prima loopt en dagen dat je denkt mwahhhh. Maar of je dan thuis bent of lekker in Spanje waar je zelf dan ook nog iets hebt.. zou mijn keuze makkelijk zijn.
Wij deden meestal het middagslaapje in bedje zodat de baby een goed rustmoment had en waar het lukte andere dutjes onderweg. Dat lukte soms goed en soms ook voor geen meter.
Wat maakt dat je er zo tegen op ziet?
3 maanden geleden
Ja wij gaan ook waarschijnlijk als de baby rond 3,5 maand/ 4 maanden is naar zuid Spanje is het idee. Nog niet geboekt. Maar lijkt mij heerlijk nog even naar de zon hihi.met een baby ook vakantie gaan van een paar maanden uit is in het algemeen wel relaxt. En kan je overal mee naar toe nemen. Het enige is het vliegen. Dat ik dat wel beetje spannend vind... Maar hoor van vriendinnen dat dat ook prima te doen is. Daarom ook Zuid Spanje anders was het Tenerife. Maar dat vind ik te ver met een baby op schoot haha. Dus iets dichterbij wordt het dan
3 maanden geleden
Ik hoor inderdaad ook van iedereen dat het met een baby makkelijk is en dat is ook de reden dat ik het destijds heb geboekt. Maar als ik nu kijk hoe veel ik dagelijks met haar bezig ben en dat ze moeilijk slaapt behalve bij mij of als we aan de wandel zijn en ze als ze wakker is ook veel huilt en niet erg blij wakker is, dan denk ik wat doen we onszelf aan. Ik hoop dat dat met een aantal weken beter gaat ..
3 maanden geleden
Wij zitten momenteel in zuid Spanje. Onze baby is 11 weken en het gaat super goed! Het is eigenlijk net zoals het thuis gaat. We nemen hem overal mee heen, lekker aan het zwembad en ook mee om een hapje te eten we zijn super trots op hoe het gaat. Ik zou lekker gaan vooral als je een privé huisje hebt!
3 maanden geleden
Reactie op Mandy_98
Wij gaan ook over een paar weken naar Spanje, maar welke kinderwagen/buggy ...
Ik was van plan (als we gaan) om gewoon de kinderwagen met bak mee te nemen en daarnaast ook nog de maxi Cosi. Dit kan bij Transavia allemaal. En baby in de draagzak in het vliegtuig.
3 maanden geleden
Hee! Wij zijn nu op weg naar een autovakantie met onze baby van 6 weken. Dit hadden we gepland in zalige onwetendheid van de groeispurt rond 6 weken. Inpakken was een uitdaging want ze wilde alleen maar in de draagzak of op schoot. Maar nu in de auto slaapt ze heerlijk en gaat het helemaal prima. Nu is elk kind anders, maar ik zou het lekker proberen!
Je kan thuis met gebroken nachten omgaan, of in Spanje. En in Spanje heb je tapas, lekker weer (hopelijk, en sowieso beter dan in Nederland, toch?), goede wijnen, en nog veel meer!
Hoe dan ook, hier in elk geval een positieve ervaring:) hopelijk kun je er wat moed aan ontlenen.
Veel plezier, wat je ook kiest!
3 maanden geleden
Reactie op MAW178
Ben je met de auto of vliegtuig? Wij twijfelen over een vliegvakantie met 8 ...
Ben met de vliegtuig gegaan ging eigenlijk heel goed en nog peuter derbij. Voor me dochtertje had ik van die oordoppen voor vliegtuig op gedaan bij het opstijgen en flesje gegeven.
3 maanden geleden
Reactie op Lonnie1991
Ja wij gaan ook waarschijnlijk als de baby rond 3,5 maand/ 4 maanden is naa ...
Wij gaan eind november met ons kindje van 3,5 maand naar Tenerife! Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Tot nu toe is ze erg makkelijk dus hopelijk is dat dan ook nog zo! Ze vind het trouwens het fijnste bij ons op schoot, dus dat scheelt