4 Reacties

3 dagen geleden

Ik denk dat ik alles op neem! 4 weken voor dus eind mei. 4 weken vakantie + 16 weken beval verlof en 1 maand pbl en 3 weken ouderschapsverlof. Dus dan lekker nieuwe jaar weer beginnen 100% beginnen geen ouderschapsverlof verlof meer gebruiken want dan minder werken in de zorg is eigenlijk alleenmaar over uren op bouwen 😂😂😅

3 dagen geleden

Ik had bij mijn zoontje verlof tot 8mei, ik heb toen in juli weer 3 weken vakantie opgenomen. Moet zeggen dat dat mij toen wel beviel, omdat ik het beginnen met werken best pittig vond. Hoe ik het nu ga doen weet ik ook niet. Als het goed is heb ik ongeveer verlof van mei t/m september en dat is normaal natuurlijk een beetje de vakantie periode.. misschien dat ik in maart/april ofzo nog 2 weken opneem (zodat ik nog wat kan doen in huis qua babykamer e.d.) en dan in november ook 2 weken ofzo

3 dagen geleden

Hier bij de vorige bevallen in juni. Toen tot november alles opgenomen.

3 dagen geleden

Ik vind aan elkaar plakken fijner. Maar misschien kan je gewoon afspreken dat je tzt contact hebt met je werk afhankelijk van hoe het met jou/baby gaat en dan je besluit nemen. Doen veel collega’s bij ons ook omdat het nu lastig te voorspellen is wat tegen die tijd jouw behoefte is