7 Reacties

4 maanden geleden

Gran Canaria of Tenerife. 4,5 uur vliegen, in maart kan het er heerlijk weer zijn rond de 20-22 graden overdag. Zijn prachtige eilanden! Super leuke dorpjes en je kan er mooie (auto)ritten maken.

4 maanden geleden

Hey @noukerdje6! Ik weet niet hoever je bent maar wij zijn 13 juli uitgerekend en gaan in februari lekker een week naar Fuerteventura. Altijd mooi weer welke maand je ook gaat en het is niet te ver. Onze gynaecoloog zei lekker doen! Is geen probleem.

4 maanden geleden

Mijn vriendin was vorig jaar 23 augustus (2 aug bevallen) uitgerekend van haar tweeling en zij zijn in Mei nog naar Mallorca gegaan dat kon nog prima!

4 maanden geleden

Dat hangt er ook vanaf welke talen jij of je partner aardig spreekt… ik was van de zomer in Frankrijk toen ik het ziekenhuis een bezoekje moest brengen. Met Google translate en wat schoolkennis Frans kwam ik er wel uit bij de balie. En de gynaecoloog sprak prima Engels. Als het goed is hoef je de gezondheidszorg ook helemaal niet te bezoeken. Je zorgverzekering kan volgens mij ook een tolk regelen voor je, wel goed om te weten. Qua bestemmingen heb ik niet veel meer inspiratie dan de Canarische eilanden, geen idee hoe de zorg daar is overigens. Of misschien Portugal?

4 maanden geleden

Reactie op Blondie_

Hey @noukerdje6! Ik weet niet hoever je bent maar wij zijn 13 juli uitger ...
Oh wat heerlijk! Wat voor tweeling ‘type’ heb je? Wij hebben eeneiige mono dia tweeling, dus misschien dat onze gyn daarom wat behoudender was dan die van jullie zo te horen🤔?

4 maanden geleden

Reactie op elise7777

Dat hangt er ook vanaf welke talen jij of je partner aardig spreekt… ik was ...
Goede tip over de tolk! Ga ik uitzoeken!

4 maanden geleden

Zag op insta net mooie plaatjes van madeira. Misschien geen bikini strand vakantie maar wel rond de 20 graden lees ik hier. Zelf nooit geweest.. https://voja.travel/bestemmingen/madeira/weer/temperatuur/#:~:text=De%20gemiddelde%20temperatuur%20ligt%20op,Madeira%20boven%20de%2030%20uitkomen.