5 Reacties

17 dagen geleden

Bij mijn dochter kwam ik er ook pas met 7 weken achter. Ook verkeerd gegeten, liters koffie, alcohol gedronken, gerookt. Geen zwangerschapsvitamine. Echt alles wat je niet moet doen. Was ook zo onwijs bang dat er van alles met de baby mis was. Maar zwangerschap is goed verlopen en ze is een kerngezonde bijna kleuter nu.

17 dagen geleden

Heel veel vrouwen komen er pas later achter (niet iedereen is er zo mee bezig als wij op dit forum 😆) en dat gaat vaak ook gewoon goed. Je kindje is de eerste weken goed bescherm en een misstap betekent niet gelijk het einde. Blijf positief ❤️

15 dagen geleden

Bij mijn oudste kwam ik er pas achter bij 3 maanden, ik was 18 en helemaal niet bezig met zwanger raken. Ik rookte, dronk af en toe een borrel, at ongezond. Mijn zoon is inmiddels 10 en kerngezond vanaf zijn geboorte. Geen zorgen het komt echt goed

8 uur geleden

Hoe is het nu met je?

7 uur geleden

Ik had hetzelfde maar mijn moeder en tantes zeggen: "Vroeger zijn jullie allemaal zo geboren!" Toen was er nog niet zo'n zwaar taboe op roken en drinken (natuurlijk stopte ze wel zodra ze het wisten) en: "Foliumzuur? Nooit gebruikt" Ik vind wel dat de wetenschap van nu ons kan helpen om goed voor onszelf en de baby te zorgen maar we worden soms ook n beetje gekgemaakt door de vele apps en info over zwangerschap die je continue voor handen hebt. Relax en succes met je zwangerschap 😘 liefs een andere mama in wording die normaal ook graag een wijntje drinkt 😉