11 Reacties
10 dagen geleden
Kan een innestelingsbloeding zijn, zolang het niet helderrood met stolsels is..
10 dagen geleden
Als het bij een klein beetje blijft, is dat normaal, heeft 40 procent van de cm vrouwen voor 12 weken. Kan na gemeenschap komen bijv..
Als het neer wordt met Buikpijn en stolsels is het niet goed ...
10 dagen geleden
Reactie op Wens✨
Volgensmij kan het beide kanten op. Ik ben nu 5+2 en ik heb sinds gister oo ...
Heb jij ook best wel erge krampen? Zo’n gevoel alsof je de grote boodschap moet doen op de wc😅😂
10 dagen geleden
Als je je zorgen maakt, toch de vk bellen. Ik snap heel goed dat je zoekt naar geruststellende woorden maar uiteindelijk kunnen wij het niet beoordelen. Bij zorgen, vk bellen :)
10 dagen geleden
Reactie op GevoeligeVlakte560214
Heb jij ook best wel erge krampen? Zo’n gevoel alsof je de grote boodschap ...
Nee dit heb ik niet, heb wel het idee dat mijn borsten iets minder gevoelig zijn en dat ik een andere soort buikpijn heb maar dit kan ook komen omdat ik mijzelf helemaal gek maak. Ik voel me serieus zo slecht nu😮💨 heb gister vk gebeld en moet helaas afwachten, als het erger word terug bellen en als het stopt komt het hopelijk goed…
9 dagen geleden
Kan 2 kanten op gaan denk ik. Bij mijn gezonde zwangerschappen nooit een druppel bloed of veegje bruin gehad. Bij mijn miskraam voelde ik me steeds beter worden en minder zwanger in de week voorafgaand en vervolgens kwam er meteen bloed zoals op dag 2 van een menstruatie.. wel donkerbruin, maar qua hoeveelheid. Dus wist meteen dat het niet goed was. Had dus niet eerst een heel klein beetje, het begon meteen goed. Stolsels kwamen 4-5 dagen later en verloor ik ook het vruchtje. Ik kan me ook nog wel herinneren dat ik een weeïg gevoel had, maar eigenlijk niet meteen krampen ofzo. Het zal bij iedereen anders zijn, maar als het nog heel weinig is en het stopt met een dag of 2 weer, dan kan het ook goed gaan.
9 dagen geleden
Reactie op Jamelee
Hoe is het nu?
Is uitgelopen op een miskraam helaas