17 Reacties
6 maanden geleden
Ik had hetzelfde! Zwanger van tweede kindje. Lag hele tijd in hoofdligging. Met 34 weken heb ik hem gevoeld toen hij draaide. Echt balen, ik hoorde het met 35+1 of 2. Ik heb moxatherapie gedaan en aansluitend ondersteboven hangen op de bank. Toen heb ik hem terug voelen draaien. Uit zichzelf! Met ongeveer 36+1. Nu elke week een liggingsecho! Wel uitzichzelf gedraaid 😀
6 maanden geleden
Hier niet, lag met 36 weken goed en is toen rond de 37 in stuit gedraaid en daarna niet terug. Moest na een paar dagen echt een versie doen maar sinds dien wel goed blijven liggen.
6 maanden geleden
Reactie op S-iem
Ik had hetzelfde! Zwanger van tweede kindje. Lag hele tijd in hoofdligging. ...
Ohh dat klinkt interessant en nog wel hoopvol! Hoe bedoel je ondersteboven hangen? Echt op de kop? Of op handen en knieën dat je buik meer ruimte heeft ofzo? 😄
6 maanden geleden
Hier niet, lag met 36 weken goed en is toen rond de 37 in stuit gedraaid en ...
Dankjewel voor je reactie! Bij jou is de versie dus gelukt? Ik vind het erg spannend aanstaande dinsdag… las wel dat een slagingskans bij een tweede kindje groter is vanwege de “slappere” buikspieren en buikwand.
6 maanden geleden
Reactie op Bijzonderwonderjan22
Dankjewel voor je reactie! Bij jou is de versie dus gelukt? Ik vind het erg ...
Jaa! Hier 3e kindje maar was echt een paar seconde en toen lag ze met haar hoofd beneden! Viel alles mee. Gewoon proberen en ze kunnen altijd nog stoppen als het te veel zeer doet.
6 maanden geleden
Jaa! Hier 3e kindje maar was echt een paar seconde en toen lag ze met haar ...
Ohh wat fijn voor jou! Bedankt voor je reactie! Ik ga duimen dat het bij ons ook zo mag gaan 🙏🏽🍀
6 maanden geleden
Ik ben zwanger van de tweede. Hij is met 29 weken naar stuit gedraaid, en met 36 weken (paar dagen voor de echo) zelf weer naar hoofd gedraaid. Ik heb geen spinning babies of moxa oid gedaan.
6 maanden geleden
Zelf geen ervaring mee, maar mijn moeder had met 39+5 een echo in de ochtend en toen lag ik niet ingedaald in stuit. Ik ben diezelfde avond om 22:45 geboren, middels een keizersnede, in de juiste ligging en ingedaald. Ik was bijna 4 kilo. Heel ongebruikelijk maar het kan dus wel
6 maanden geleden
Hier met 33 weken ook ineens in stuit gedraaid, afspraak gemaakt om een versie te proberen na de liggingsecho van 35 weken. Uiteindelijk is ze zelf weer gedraaid in week 36 en gelijk ingedaald. 🍀
6 maanden geleden
Ik heb laatst een versie gehad met de 36 weken, heb van te voren moxatherapie gehad. De versie is gelukkig goed gelukt en ze ligt nu al ingedaald.. succes!🍀
6 maanden geleden
Bij mij draaide ze nog met 37+3 en met 38 weken lag ze nog steeds zo, maar niet ingedaald. En met 38+6 was ze ook ingedaald. Ook mijn tweede kindje en ze schatte haar kleiner dan de eerste, dus ze lijkt alle ruimte te hebben om te draaien.
Versie was mislukt, ze werkte niet mee. Ze heeft het gewoon zelf gedaan
5 maanden geleden
Update; ze is vanzelf teruggedraaid! Vorige week met 36+6. Morgen ben ik 38 weken en bij de echo van gisteren lag ze “goed” met haar hoofdje naar beneden. Fingers crossed dat ze nu zo blijft liggen 🍀