12 Reacties

2 maanden geleden

Jammer dat dat niet voor iedereen gewoon geld toch waarom allemaal aparte regels.😅 maar super fijn voor ieder die bij de ggz werkt.

2 maanden geleden

Meen je dat nou? Dat wist ik nog helemaal niet 😃

2 maanden geleden

Reactie op Kimberley2802

Meen je dat nou? Dat wist ik nog helemaal niet 😃
Ze hebben vandaag het akkoord bereikt! Ik was het al maanden met spanning aan het volgen en ben echt super blij nu 😂🥳

2 maanden geleden

Reactie op GestoofdeBoom305713

Ze hebben vandaag het akkoord bereikt! Ik was het al maanden met spanning a ...
Ik hou me dus nooit met dit soort dingen bezig maar ik ben blij 😃 belachelijk ook eigenlijk dat dat 70% was.

2 maanden geleden

Wauw wat goed zeg!

2 maanden geleden

Yes! Ik hoopte er al op! 🥳

2 maanden geleden

Ook nog wel handig mogelijk voor sommige in dit topic: tijdens zwangerschap: De zwangere werknemer die geen onregelmatige diensten meer verricht vanwege haar zwangerschap, ontvangt een tegemoetkoming op basis van de gemiddelde ORT gemeten over de laatste zes maanden, teruggerekend vanaf het peilmoment dat er geen onregelmatige diensten meer worden verricht vanwege de zwangerschap. Verder wel jammer dat ze er zo belachelijk lang over hebben moeten doen en hoe moeizaam deze onderhandelingen zijn verlopen. Wel erg blij met de regeling omtrent opname verlof! ❤️

2 maanden geleden

Echt super fijn!!

2 maanden geleden

Jaaa eindelijk!!

2 maanden geleden

🥳🥳

2 maanden geleden

Hoera wat fijn!! 🥳 Wat waren ze lang bezig met die onderhandelingen, was al een tijdje gestopt met kijken hoe ver ze zijn 🙈

2 maanden geleden

Wow dit is echt een meevaller! Thanks voor het delen 😊