7 Reacties
één maand geleden
Bij mij zat er ongeveer 10 dagen tussen de ovulatie en (licht) positieve test. Innesteling vindt tussen 5-12 dagen na ovulatie plaats en pas na de innesteling wordt er HCG aangemaakt. Het kan dus heel goed dat je te vroeg getest hebt.
één maand geleden
Je zit nu dan pas 6 dagen na je ovulatie, de kans dat je nu al positief test is echt heel erg klein. Zoals hiervoor ook al gezegd. Innesteling is 5 tot 12 dagen na je ovulatie en gemiddeld op dag 9. Pas na de innesteling ga je hcg aanmaken wat door een zwangerschapstest gedetecteerd wordt. De meeste vrouwen hebben dus pas 11-12 dagen na hun ovulatie een positieve test. Nog even geduld hebben!
één maand geleden
Als jij 23 oktober een positieve ovulatietest had was jou ovulatie 24 of 25 oktober. Het is niet waarschijnlijk dat jou menstruatie 2 november is. Na eisprong duurt het normaal gesproken ongeveer 14 dagen voordat je ongesteld wordt. Dat zou in jou geval pas rond 6 november zijn...
Je kan ook nooit 2 dagen na ovulatie positief testen. Vaak test je pas 12 tot 14 dagen na eisprong positief.
één maand geleden
Reactie op Femke338
Als jij 23 oktober een positieve ovulatietest had was jou ovulatie 24 of 25 ...
Dankjewel voor je reactie dan weet ik dat als het 2nov weg blijft ik nog even wacht tot 6nov. Volgens mijn moet ik 2nov weer ongesteld worden meestal klopt het wel. Al moet ik zeggen dat volgens de app ik rond de 18ste een postief ovulatie test zou moeten hebben en dat had ik pas de 23ste. Dankjewel voor je reactie