22 Reacties

vorige maand
Ik hoor dat Almelo beter is :)
Al is het maar zodat je niet ik die parkeergarage hoeft in Enschede

vorige maand
Ja ik zou sowieso Almelo kiezen! Een verschil daar is bijv. dat mocht je een ruggenprik willen, ze gewoon op je kamer komen en je dus niet naar de ok hoeft. Alles gebeurd echt op je kamer, vond ik zelf heel fijn. Iedereen die ik ken zou ook voor Almelo kiezen boven Enschede.
Zelf ga ik dit keer voor kraamzorg van Naviva, omdat de organisatie die ik bij mijn vorige kindje had niet meer bestaat.
Natal vind ik zelf een hele fijne verloskundigenpraktijk, daar zit ik nu ook voor de tweede zwangerschap.

vorige maand
Reactie op First mom
Wat is er met die garage haha
Ja die moet je helemaal door om bij de ingang van t ziekenhuis te komen en vervolgens nog door allemaal gangen om daadwerkelijk van de garage bij t ziekenhuis te komen

vorige maand
Even over die parkeergarage: als je gaat bevallen, dan parkeer je bij de ambulance-ingang en dus niet in de garage. Dus dat scheelt.

vorige maand
Ziekenhuis kan ik niet echt over mee praten. Kraamzorg heb ik bij Naviva, de Kraamzorg waar ik stage gelopen heb bestaat helaas niet meer. Verloskundige is Verwacht! Ben ik heel tevreden over maar weet niet of die ook in Hengelo zitten, Almelo zitten ze wel

vorige maand
Reactie op KimRu
Ik heb kraamzorg via Naviva. Was de vorige keer prima. Ik heb alleen ervari ...
Is dat zo erg in de zomer? Nog helemaal niet bij stil gestaan....

vorige maand
Reactie op ZyheMeadows
Is dat zo erg in de zomer? Nog helemaal niet bij stil gestaan....
Altijd druk. Ik ben destijds 28 juni bevallen. Toen was er nog net plek in Almelo. Vriendin van mij 2 weken eerder en toen waren Almelo en Enschede beide vol. Ze moest naar Hardenberg. Ik woon in Almelo dus voorkeur Almelo maar als het vol is dan hoor ik wel waar dan wel plek is

vorige maand
Reactie op KimRu
Altijd druk. Ik ben destijds 28 juni bevallen. Toen was er nog net plek in ...
Oooh heb ik ook helemaal niet bij stil gestaan. Ben destijds bevallen in februari. Toen ik binnen kwam laat in de avond was er bijna niemand en volgende ochtend was het helemaal vol. Dus ook maar net geluk hebben volgens mij. We gaan het allemaal zien😬

vorige maand
Reactie op KimRu
Precies! Andere vriendin is vorige maand bevallen en die was ook de enige ‘ ...
Ik zal mijn kleine vertellen dat ze even moet aankondigen wat de plannen zijn, dan kunnen we timen🤣

vorige maand
Zelf kom ik uit Hengelo en zat bij verloskundigepraktijk Dora. Is ons heel goed bevallen. Inmiddels zwanger van een tweeling en daarom onder controle bij MST Enschede. Mocht kiezen tussen Enschede en Almelo. Van onze eerste dochter ook in Enschede bevallen en hebben wij als zeer prettig ervaren! Hopen deze keer ook weer in Enschede te bevallen. Al horen we ook goede verhalen over Almelo.