10 Reacties
22 dagen geleden
Ik heb zelf een beter gevoel bij de verdere, maar als iedereen “afstand” zegt overweeg ik toch de ander te kiezen
22 dagen geleden
Bij mijn eerste heb ik gewoon die van de zorggroep hier gekozen. Was prima, was een kwartier met de auto en was fit dus ging makkelijk 25-30min fietsen. Maar nu met de tweede heb ik er een dichterbij gekozen. Ook omdat ik een keer haar niet voelde bewegen en toen daar langs moest komen (wat logisch is) maar had die ochtend al een stuk gefietst, wild eigenlijk een dutje doen maar moest toen alsnog fietsen. En weer terug. Dat zou ik nu misschien wel kunnen maar niet als ik die kleine bij me heb (mama fiets is loodzwaar haha). Dus daarom dichtbij gekozen. Is ook maar 1 locatie dus meer persoonlijk denk ik
22 dagen geleden
Ik zou altijd gaan voor diegene bij wie je een goed gevoel hebt. En je kan ook bij beiden eens binnenlopen en de sfeer proeven in real life. Ik vind 3/7 min fietsen echt niks en je kan altijd een taxi nemen als het en noodgeval is. Mijn ervaring is vooral dat dit hele bijzondere maanden zijn en als je jezelf omringt met hele fijne zorgverleners die ervaring alleen maar fijner is.
22 dagen geleden
Dank jullie! Ik ben nu een weekje weg en dus volgende week pas weer in de buurt van huis. Dan zou ik 5 weken zijn. Is dat gewoon prima op tijd om een afspraak te maken?
22 dagen geleden
Ik ben zelf verloskundige, en nu dus ook zwanger. Ik zou bij een praktijk die je aanspreekt qua website en reviews gewoon een afspraak maken en kijken hoe het voelt. Goed om na te denken of je graag altijd dezelfde ziet een case loader noem je dat, en die vragen vaak een eigen bijdrage. Of dat je liever een groepspraktijkt wilt. Verder belangrijkst dat het klikt met de personen die er werken en dat weet je pas als je er bent
22 dagen geleden
Reactie op VriendelijkeKomodo124756
Ik heb zelf een beter gevoel bij de verdere, maar als iedereen “afstand” ze ...
Een verloskundige mag een aanrijtijd hebben van 20 min met de auto. Als dat kan, dan zou ik hoop je gevoel afgaan en dan lijkt mij de afstand een bijzaak
22 dagen geleden
Je kunt ook altijd nog wisselen als je er bij 1 loopt en het voelt toch niet goed :)
22 dagen geleden
Of eens bellen naar beide praktijken, miss voel je dan al meer voor de een of ander