4 Reacties

18 uur geleden

Ik open net de app op zoek naar hetzelfde waar jij om vraagt. Ik heb geen tips maar wel herkenning. Ons meisje is ook 24 weken oud en komt meestal maar 1 x per nacht. Overdag is ze een enorme plak baby en ik denk dat dat ook gewoon op breekt. Ze slaapt van 21 tot 9, voor ons prima alleen savonds ben ik niks waard. Overdag krijg ik ook niks uit handen . Naast de vermoeidheid kan ik me ook erg somber voelen

18 uur geleden

Ja herkenbaar, ik krijg in de middag last van mn ogen. Wazig zicht, door de vermoeidheid. Nachten zijn bij ons wel weer wat onrustiger, maar ook na een goede nacht voel ik me zoooooo moe. Laatst ook al eens bij de huisarts bloed geprikt, maar kwam niks lichamelijks uit.

17 uur geleden

Hetzelfde hier! Net mijn tweede week werken erop zitten en heb halve dagen gedaan. Ben zó moe dat het een grote brei in mijn hoofd wordt. Onze baby is al anderhalve week ‘s nachts ineens continu aan het huilen dus dat helpt ook niet mee. Hoop dat het beter wordt… De enige tip die ik voor je heb: bouw het werken op en stop eerder als dat kan.

16 uur geleden

Mijn baby is 5 maanden en heb precies hetzelfde. Vooral in de middag ik doe gewoon dutjes met de baby maar ik blijf moe…