5 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb afgelopen maandag 2 verstandskiezen eruitgehaald rechts en links boven. Was best heftig ze wouden er niet uit. Verdoving was geen probleem en mocht tijdens zwangerschap heb beide kanten 3 prikken gehad. Ben 22weken

2 maanden geleden

Verdoving mag zeker, je kan ook vragen om verdoving zonder adrenaline die is minder heftig maar verdoofd net zo goed heeft alleen langere inwerkingstijd. Ik kan niet zien hoever je verstandkies door is maar het zou kunnen dat het tandvlees erom heen ook pijn doet vanwege het door komen. Spoel een paar keer per dag met gekookt (afgekoeld) zout water om je tandvlees rustig te krijgen en blijf er goed poetsen ondanks dat pijn doet. Vuil en bacterien erbij doen geen goed. Paracetamol nemen mag inderdaad zowel voor de kies als je zwangerschap. Blijft de pijn zou ik je tandarts om advies vragen. Liefs een tandarts assistente 鈽猴笍

2 maanden geleden

Reactie op Secondchild

Verdoving mag zeker, je kan ook vragen om verdoving zonder adrenaline die i ...
Thanks voor de tip! Ja ik heb vorig jaar al een doorverwijzing gehad voor de kaak chirurg. Moest in Januari voor foto鈥檚 en het laten trekken maar dat mocht toen niet. En nu sinds gister avond echt weer last. Ik dacht oooh nee h猫 kan er ook nog wel bij馃ゴ

2 maanden geleden

Verschillende ervaringen hier (wel allemaal ver voor de zwangerschap).. 3 van de 4 wipte ze er zo uit (stond voor mn gevoel binnen 10 weer buiten). De 4e was iets lastiger en moesten ze wat harder op werken 馃槄. Van geen enkele heb ik echt veel last gehad, paracetamol was voor mij alle 4 de keren voldoende 馃檪 Verdoving kan ik geen zinnig woord over zeggen. Maar ik zoj me niet vooraf al te veel zorgen maken over de pijn achteraf.

2 maanden geleden

Ik heb het zelfde gehad, heb het vrijdag laten trekken. De kaakchirurg zei bij mij dat het in het tweede trimester prima kon met wat minder verdoving. Wel kut dat je daarna alleen paracetamol mag nemen maarja de pijn die ik er daarvoor van had was ook amper te onderdrukken met alleen paracetamol.