42 Reacties

9 maanden geleden

Pampers aqua billendoekjes

9 maanden geleden

Reactie op Tessa🩵

Pampers aqua billendoekjes
Pampers sens. Is goed kruidvat eigen merk maar beste vind ik persoonlijk die van naiff laatst een pakket van ah merk gekocht vond het niet fijn ze zijn best dun en je gebruikt uiteindelijk toch wel veel bij deze mijn fav naif en pampers sens.

9 maanden geleden

Wasbare billendoekjes van cheeky wipes

9 maanden geleden

Zwitsal water & care

9 maanden geleden

kruidvat sensitive billendoekjes betaalbaar en goed

9 maanden geleden

Waterwipes!

9 maanden geleden

Huggies pure, bij de action :)

9 maanden geleden

Ouders van nu heeft ook een mega review hiervan, zelf nog geen ervaring mee maar vond het interessant om te lezen! https://www.oudersvannu.nl/producten/getest-beste-billendoekjes~7bb549d9

9 maanden geleden

Gebruik altijd water wipes. Heel soms pampers aqua

9 maanden geleden

Kruidvat sensitive

9 maanden geleden

Waterwipes

9 maanden geleden

Ik heb die van Naïf gekocht, zijn regelmatig 50% korting en ik wilde buiten het beste voor de baby uiteraard, ook rekening houden met het milieu 🙈 na veel speurwerk heb ik volgend mij nu voor beiden een goede keus gemaakt!

9 maanden geleden

Ik heb de blauwe van kruidvat. Daarnaast ook oliedoekjes van kruidvat voor de vezelpoep of plakpoep, veeg je het heel makkelijk mee weg :)

9 maanden geleden

Waterwipes! Vaak online in groot verpakking veel goedkoper dan los in de winkel. Zit geen zooi in en zijn stevig

9 maanden geleden

Ik heb de waterwipes van Kruidvat eigen merk gekocht en een paar pakjes oliedoekjes voor de plakpoep van voornamelijk de eerste weken, op aanraden van de kraamzorg.

9 maanden geleden

Ik had voor m’n dochter meerdere geprobeerd: naiff, waterwipes, kruidvat merk en alleen van Pampers sensitieve aqua doekjes kreeg ze geen rode billen en uitslag van! De rest was drama. Ik zou dus niet te veel kopen, ze zijn regelmatig in de aanbieding

9 maanden geleden

Wij vinden de water doekjes van de Kruidvat goed (lotion of sensitive trouwens ook prima). Op de negenmaanden beurs twee verschillende pakken van Etos eigen merk gekregen en wat een drama is dat. Doekjes zijn goed nat, maar uit de verpakking krijgen is een drama. Flink pielen steeds en dan heb je er 1 doekje uit, ook nog eens helemaal opgevouwen dus moet je eerst nog beetje uitvouwen voor je hem goed kunt gebruiken. Niet handig als je een poepluier bij een bewegelijke twee jarige wilt verschonen 😅

9 maanden geleden

Oliedoekjes van de Kruidvat! Onze dochter had in het eerste jaar een paar keer een schimmelinfectie en door het gebruik van de oliedoekjes is dat nooit meer terug gekomen! Wat de verpleegkundige uitlegde was dat water (en dus ook door waterdoekjes) de huid en bacteriën kunnen gaan broeien en dat heb je met oliedoekjes niet :)

9 maanden geleden

Water wipes in de aanbieding of Huggies pure (zijn te koop bij Action voor een goede prijs)

9 maanden geleden

Billendoekjes van de kruidvat. Heb veel geprobeerd maar deze vind ik het fijnst. Olie/waterwipes maakt niet uit, vind ze allemaal goed.