9 Reacties

17 dagen geleden

Anders voor zekerheid clearbleu doen dan weet u het zeker

17 dagen geleden

Dit alles is normaal, ook het af en toe zorgen maken. Dat je eerst krampen had was waarschijnlijk de innesteling. En symptomen komen bij de een constant en bij de ander met vlagen. Bij mij momt het ook met vlagen en ik herken de onzekerheid maar ik weet van mijn eerste kindje dat het niets negatiefs zegt en gewoon goed komt ❤️

Reactie op aukje Damstra

Anders voor zekerheid clearbleu doen dan weet u het zeker
Yes die gaf net 2-3 weken aan als het goed is moet dat kloppen

17 dagen geleden

Hier precies hetzelfde!

17 dagen geleden

Heb dit ook! 4+6 vandaag ook

17 dagen geleden

Zo enorm herkenbaar. Voelde me een paar dagen geleden enorm zwanger, allerlei klachten. Ik dacht, dit is een goede! (Na 3 miskramen), en ineens is alles weg en heb ik geen klachten meer.. gelijk ongerust.

16 dagen geleden

Hier ook, nu 5+2. Voelde mij behoorlijk zwanger maar sinds 2 dagen niet echt. Beetje gevoelige borsten en heel soms een beetje brandend maagzuur. Maar dat was een paar dagen geleden heftiger.

16 dagen geleden

Hier hetzelfde. Vandaag 5+2. Vorige week 2 dagen misselijk geweest en nu vrijwel niet meer. Maak me enorm zorgen aangezien de vorige zwangerschap een missed abortion was en het vruchtje bij 4-5 weken is gestopt met groeien. Wachten tot de echo duurt zo lang, vind de onzekerheid echt pittig

16 dagen geleden

Reactie op danibaby

Hier ook, nu 5+2. Voelde mij behoorlijk zwanger maar sinds 2 dagen niet ech ...
Ah wij lopen gelijk op! Lukt het jou om positief te blijven?