94 Reacties
5 maanden geleden
Mijn mama is zowel van mij als mijn broer met volle maan bevallen. Ze is nu dus ook overtuigd dat deze baby dan ook gaat komen, al heb ik daar zelf mijn twijfels over.
VRIEND
5 maanden geleden
Mijn dochter is ook met volle maan geboren dus wie weet haar broertje ook! Ben zelf jarig de 10e.... weet niet of het een goed cadeau gaat zijn haha 馃ゴ馃槏馃ぃ
5 maanden geleden
Mijn vriend is er ook van overtuigd dat ik met volle maan ga bevallen! Morgen 37+5, dus wel wat aan de vroege kant 馃ぃ
5 maanden geleden
Ik hoop het heel erg ik ben nu 41+2 heb telkens al om de 3a5 minuten krampen en eergisteren 2 cm ontsluiting en gisteren helaas ook nog steeds 2 cm vandaag controle en dan hoop ik dat ze tijd hebben om hem in te leiden
5 maanden geleden
Ik ben er klaar voor, 40+4 vandaag. Dinsdag gestript en al 4 cm ontsluiting gemeten, de verloskundigen hadden mij die nacht al verwacht maar nog geen bevalling.. Vandaag nog een keer strippen en hopen dat het doorzet. Onze dreumes brengen we nu naar oma. Laat het maar beginnen, ik heb er zin in! 馃槃
5 maanden geleden
Oooh ik hoop het! Vandaag 39+1 en ik vind het prima om vandaag te gaan bevallen 馃槀
5 maanden geleden
Reactie op Elisabethx92
Ik ben er klaar voor, 40+4 vandaag. Dinsdag gestript en al 4 cm ontsluiting ...
Succes!! Hopelijk heb je gauw je baby in je armen 鉂わ笍