94 Reacties

5 maanden geleden

Mijn mama is zowel van mij als mijn broer met volle maan bevallen. Ze is nu dus ook overtuigd dat deze baby dan ook gaat komen, al heb ik daar zelf mijn twijfels over.

5 maanden geleden

Ja ik ben ook benieuwd. Van mij mag ze komen. Ik ben morgen 38+6

5 maanden geleden

Jaaa ik stem voor, kom maar door! Ook 38+6 morgen.

5 maanden geleden

Ik hoop het niet. Maar dat is puur omdat mn stief schoonmoeder deze datum heeft genoemd, en ik wil haar geen gelijk geven 馃槀馃槀 dus graag vandaag nog of anders vanaf de 11e weer 馃ぃ

5 maanden geleden

Ik ben bij mijn eerste zoontje met 38+5 bevallen tijdens volle maan, en momenteel ben ik 40 weken en begin ik er steeds meer in te geloven dat deze jonge man ook wel eens dan geboren kan worden 馃ぃ馃檲

5 maanden geleden

Mijn dochter is ook met volle maan geboren dus wie weet haar broertje ook! Ben zelf jarig de 10e.... weet niet of het een goed cadeau gaat zijn haha 馃ゴ馃槏馃ぃ

5 maanden geleden

Ik ben morgen precies 40+0 dus hoop het zooo!

5 maanden geleden

Ik hoop het! 40+4 nu... Morgen word ik gestript.. als het lukt!馃檪

5 maanden geleden

Mijn vriend is er ook van overtuigd dat ik met volle maan ga bevallen! Morgen 37+5, dus wel wat aan de vroege kant 馃ぃ

5 maanden geleden

Nou dames, Let's go for it! 馃槤馃挭馃徏

5 maanden geleden

10e uitgerekend en vliezen zijn net gebroken. dus kan zomaar met volle maan

5 maanden geleden

Morgen 38+5, laat maar komen馃槢

5 maanden geleden

Ik hoop het heel erg ik ben nu 41+2 heb telkens al om de 3a5 minuten krampen en eergisteren 2 cm ontsluiting en gisteren helaas ook nog steeds 2 cm vandaag controle en dan hoop ik dat ze tijd hebben om hem in te leiden

5 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 41 weken, dus laat maar komen馃┓馃槣

5 maanden geleden

Ik ben er klaar voor, 40+4 vandaag. Dinsdag gestript en al 4 cm ontsluiting gemeten, de verloskundigen hadden mij die nacht al verwacht maar nog geen bevalling.. Vandaag nog een keer strippen en hopen dat het doorzet. Onze dreumes brengen we nu naar oma. Laat het maar beginnen, ik heb er zin in! 馃槃

5 maanden geleden

Ik hoop het! Vandaag 39.3!

5 maanden geleden

Oooh ik hoop het! Vandaag 39+1 en ik vind het prima om vandaag te gaan bevallen 馃槀

5 maanden geleden

Reactie op Elisabethx92

Ik ben er klaar voor, 40+4 vandaag. Dinsdag gestript en al 4 cm ontsluiting ...
Succes!! Hopelijk heb je gauw je baby in je armen 鉂わ笍

5 maanden geleden

Van mij mag ze! Mijn partner is een steenbok (volle maan staat in steenbok) en dit meisje wordt een kreeft 馃 (teken van de zon in deze volle maan). Wie weet! Ben vandaag 40.2 馃槉馃グ馃檹馃徏

5 maanden geleden

Ben benieuwd! Morgen mijn uitgerekende datum, vandaag de verjaardag van mijn moeder 馃寱