74 Reacties
7 maanden geleden
Ik hoop eigenlijk dat hij rond 37/38 weken al komt ivm de warmte
7 maanden geleden
Ik heb juist data dat hij van mij niet mag komen haha. Ik ben 17 juli uitgerekend, mijn vriend is 5 juli jarig dus dat wil ik niet (ben zelf tegelijk met mijn vader jarig en wil dat niet voor hem) en 20 juli is mijn moeder jarig dus die ook liever niet hahah
7 maanden geleden
Reactie op Lisa199555
Ik hoop op 2 juli😂 dan ben ik precies 37 weken en ben er zo klaar mee.
Haha deze deel ik… ik ben 6 juli uitgerekend maar mag van mij ook al wel eerder komen, ben echt klaar met zwanger zijn 😜
7 maanden geleden
Reactie op Lisa199555
Ik hoop op 2 juli😂 dan ben ik precies 37 weken en ben er zo klaar mee.
Dit voel ik ook wel haha maar tegelijkertijd extra verlof lijkt me ook heerlijk haha
7 maanden geleden
Ik ben 15 juli uitgerekend. Ons eerste kind is met 38 weken geboren. Daar ga ik nu stiekem ook vanuit haha en zou dan ergens begin juli zijn. Voor mij is helemaal prima haha. Kan ook al niet veel meer op dit moment.
Onze zoon van 4 zit op school en kan hij daar ook nog even tracteren voor de zomervakantie begint 😂 wij zijn pas laat 18 juli begint hier de zomervakantie
7 maanden geleden
Reactie op Lonnie1991
Ik ben 15 juli uitgerekend. Ons eerste kind is met 38 weken geboren. Daar ...
Ik woon in het zuiden. En juist vroeg. Dus alleen eerste week juli is er nog 'school'. Daarna vakantie en ben 30 juli uitgerekend. Ik verwacht niet met 36w te bevallen dus dat gaat hier ná de vakantie uitdelen worden. 😅
7 maanden geleden
Reactie op GoudenKolibrie862618
Mij leek 25-07-'25 wel leuk 😂
Haha, ja die lijkt mij ook wel leuk (24 juli uitgerekend). 😃 Maar dat gaat me vast niet lukken, want oudere broer en zus werkten hier ook al niet mee. Wilde voor oudste graag 9-9-2020, maar werd 5-9. Voor middelste 24-1-24, maar werd 31-1 😜
7 maanden geleden
Haha inderdaad totaal niet te voorspellen...
Maar stiekem ook voorkeur. Liefst gewoon mijn uitgerekende datum 14 juli of eerder omdat het dan nog geen zomervakantie is.
Maar realistisch?! In mijn geval niet denk ik. Eerste ingeleid met 41+6 en tweede spontaan gekomen met 41 weken. Dan zal deze vast opeens met 39 weken oid komen 😂 ben bang eerder richting de 42 weken.
Al werdt ik bij mijn eerste meer onrustig van mijn omgeving dan van mezelf
7 maanden geleden
Ik vind 07-07-25 mooie datum, ons eerste zoontje is van 03-03 en ik van 11-11
7 maanden geleden
Afgelopen augustus mijn hondje (15 jaar mijn kleine prinses geweest) moeten laten inslapen. Haar verjaardag was op 14/7, dus stiekem hoop ik daar wel een beetje op. (Uitgerekend voor 23/7)
7 maanden geleden
2 juli uitgerekend.
Dit zou een mooie datum zijn aangezien mijn zoontje 5 dagen na de verjaardag van mijn schoonzus is geboren en mijn dochtertje dus uitgerekend is 5 dagen na de verjaardag van haar man 😅😅
Vond dit wel humor.
Ze mag vanwege de hitte van mij wel eerder komen, maar ik hou rekening met 9 juli 🤣🤣 dus 41 weken.
Dan kan het maximaal maar een paar dagen tegen vallen 🤣🤣
Als ik hoop op 37 weken ivm de hitte en het duurt dan nog weken zit ik mezelf helemaal gek te maken.
7 maanden geleden
Ik wil absoluut niet in week 42 bevallen maar helaas hebben we het niet voor het zeggen. Ik ben door de verloskundige 22 juli uitgerekend. Mijn eigen berekeningen zeggen 19 juli maar ik zou het liefst op 9 juli willen bevallen. Ik wil ook niet op 6 of 7 juli bevallen omdat ik niet wil dat hij zijn dag moet delen met anderen 🤭.