9 Reacties
茅茅n maand geleden
Hoi hoi,
Dat zou kunnen, maar dat hoeft niet!
Ik heb dit de 2e, 3e en 4e (huidige) zwangerschap gehad. 1x was ik zwanger van een tweeling (uiteindelijk een miskraam geworden) en de andere keer had ik ook een knaltest voor mijn NOD, maar dat was er echt maar 茅茅n. Ik lees veel verschillende ervaringen hierover.
Deze ronde had ik 7 of 8 DPO al een heel licht tweede streepje.
Ben benieuwd wie er in deze 'julo groep' uiteindelijk een meerling verwacht en wie daarvan al vroeg positief testte.
茅茅n maand geleden
Hoi! Spannend! Ik testte ook heel vroeg positief, op dag 21 (17 okt) van mijn cyclus. Op dag 18 had ik een innestelingsbloeding. Mijn cyclus is nogal onregelmatig geweest afgelopen jaar, soms ovuleerde ik pas op dag 24 dus dit voelt erg onwerkelijk! Aan mijn kant van de familie zijn er veel meerlingen, dus we gaan het zien.
茅茅n maand geleden
Reactie op 54321Bird
Julo=juli
Als je een lange cyclus hebt, dan zegt de NOD niet zo veel toch? Dan zou 4 dagen voor je NOD dus eigenlijk op dag 28/29 van je cyclus zijn? Wat voor veel vrouwen hun normale NOD is, waar ze ook zo鈥檔 dikke streep hebben. Dus uiteindelijk hangt alles af van de dag van ovulatie! Ben ook heel benieuwd hoeveel tweelingen er gaan komen in deze groep 馃槉
茅茅n maand geleden
Dat heb ik ook, zou de 30ste pas ongesteld moeten worden en test al een paar dagen positief. Wilde m鈥檔 testen opmaken dus gister met een cb digital gaf hij al 4-5 weken aan(kan nooit). Volgens mij teste ik ook vroeg positief bij de eerste met ook knaltest voor NOD. Maar ergens ook bang voor een tweeling, lijkt mij enorm pittig en heb sterke voorkeur voor een eenling.. we gaan het zien bij de eerste echo!
茅茅n maand geleden
Als je niet weet wanneer je ovulatie was, kun je ook niet weten hoe lang je nu zwanger bent. De digitale CB of een echo zal het je straks laten weten馃コ