23 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb een cyclus van 25 dagen. Op dag 24,25 en 26 getest met early, allemaal negatief. Op dag 29 pas positief! En een vriendin van me had hetzelfde. Ik had zelfs op dag 25 maar ovulatietesten gekocht voor de volgende ronde, maar nu mochten weer terug.

5 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Ik heb een cyclus van 25 dagen. Op dag 24,25 en 26 getest met early, allema ...
Oke dus ze zijn niet heel erg betrouwbaar dan wacht ik maar of ik ongesteld word of niet haha

5 dagen geleden

Ik heb vandaag heel licht positief getest met een Kruidvat 2v5 test (6 dagen voor NOD en met middag urine). Ik heb nog een Kruidvat early liggen, dus zal morgen ochtend laten weten of die ook negatief uitpakt bij mij. Daarnaast kunnen natuurlijk de hcg-waarden bij iedereen anders zijn zo vroeg, dus zou over 2-4 dagen gewoon nog een keer testen 😊

5 dagen geleden

Reactie op stella2021

Ik heb vandaag heel licht positief getest met een Kruidvat 2v5 test (6 dage ...
Dankje voor je reactie ben benieuwd! 🤗

5 dagen geleden

Ik heb twee miskramen gehad en vermoed nu voor de derde keer zwanger te zijn. Ik heb even lichtjes roze/bruin bloedverlies gehad, maar verwacht pas over een week ongesteld te worden, dus dat is te vroeg. Ik vermoed dat ik een innestelingsbloeding heb. Aangezien ik pas over ca. 7 dagen mn menstruatie zou verwachten, is het nog te vroeg om te testen. Bij mijn 1e zwangerschap testte ik 2 dagen voor NOD positief. Bij mijn 2e zwangerschap bleven mn testen negatief tot 1 dag na NOD. Kan dus erg wisselen en merkte dat het ook per merk wisselt. Kruidvat early test bleef op 1 dag na NOD nog negatief, terwijl een 'gewone' test van Kruidvat en Clear Blue dus wel positief waren. Afwachten dus! Hopelijk heb jij ook snel je antwoord!!

4 dagen geleden

Reactie op Juulss

Dankje voor je reactie ben benieuwd! 🤗
Bij mij was de Kruidvat Early deze ochtend ook positief (wel nog steeds aan de lichte kant, maar is ook 5 dagen voor NOD nu). Maar nogmaals, ieder lijf is anders, dus ik zou over een paar dagen gewoon nog een keer testen!

4 dagen geleden

Hallo dames 👋 ik heb een kruidvat early gedaan en ik ben benieuwd of jullie denken licht positief of negatief. De foto maakt het er niet duidelijker op. De 23e moet ik ongesteld worden dus ik ben erg vroeg, maar door omstandigheden dat ongesteld zijn echt niet uitkwam zijn we zsm gaan testen voor ik menstruatie uitstelpillen moet gaan slikken. Btw: deze is niet met ochtendurine… ik ben benieuwd naar jullie “kijk” hierop. Liefs, Anna

4 dagen geleden

Reactie op APL92

Hallo dames 👋 ik heb een kruidvat early gedaan en ik ben benieuwd of julli ...
En dit was een gewone kruidvat 2v5

4 dagen geleden

Ik heb vanmorgen, 4 dagen voor mn menstruatie, een earlytest gedaan en dat was een knalstreep. Mijn vorige dag heb ik pas een test de dag na mn NOD gedaan en toen was het een extreem licht streepje ook met een early test… wat ik probeer te zeggen is dat het altijd anders is en je misschien over twee dagen of misschien pas over een week positief test ook al is het nu negatief. Duimen!!

4 dagen geleden

Reactie op APL92

En dit was een gewone kruidvat 2v5
Hier lijk ik wel iets op te spotten.. ik zou over een paar dagen nog eens testen dan is je HCG hoger, mocht je zwanger zijn, en is het duidelijker

4 dagen geleden

Zien jullie wat ik ook zie ?

4 dagen geleden

Reactie op LENTEBABY2021

Zien jullie wat ik ook zie ?
Ik spot een heel licht streepje ja

4 dagen geleden

Reactie op LENTEBABY2021

Zien jullie wat ik ook zie ?
Hmm hele vage schaduw.. Ik vind hem niet duidelijk positief. Ik zou over 2 dagen opnieuw testen. Ik duim voor je 🍀

2 dagen geleden

Reactie op Girlie1994

Hmm hele vage schaduw.. Ik vind hem niet duidelijk positief. Ik zou over 2 ...
En nu ? Ik krijg hem niet goed op de foto 🙈

2 dagen geleden

Reactie op APL92

En dit was een gewone kruidvat 2v5
Het lijkt alsof ik hier een heel licht streepje zie ja. Heb je al nog een keer getest?

2 dagen geleden

Op 8DPO een e@h test gedaan omdat ik die nacht wakker had gelegen en ineens alles kon ruiken, wat ik normaal nooit kan! Verder buiten wat lichtelijk zeurende borsten/tepels, kortademigheid wat ik op het luilakken van de vakantie gooide en op 7DPO een flinke buikgriep te pakken hebben gehad totaal geen symptomen. Ik had deze ronde dan ook afgeschreven en was eigenlijk als bezig met wanneer mijn ongesteldheid zou doorbreken. Tot mijn grote verbazing zag ik in de ochtend van 8DPO een tuurlijntje, in de middag nogmaals getest en echt een duidelijker lijntje. Vandaag 9DPO en weer getest, nog duidelijker. Morgen komt er een digitale ClearBlue binnen als die positief is dan is het duidelijk.

2 dagen geleden

De test van 8DPO (in de middag!)

één dag geleden

Reactie op FlorissanteCactus519337

De test van 8DPO (in de middag!)
Hij loopt wel steeds op! De reden dat ik pas na mij NOD positief testte komt denk ik vooral doordat ik een late eisprong heb! Want je maakt pas hcg aan na de innesteling. In my cyclus heb ik niet voldoende ruimte kwa tijd ervoor. Met zo een streep durf ik je wel voorzichtig te feliciteren!

één dag geleden

Reactie op Mommylove12

Het lijkt alsof ik hier een heel licht streepje zie ja. Heb je al nog een k ...
Ja, het liep helaas af tot bijna niets meer. Ik ga er vanuit dat het niet goed gegaan is😟 Dat vind ik wel het rottige aan zo vroeg testen, ik ben al meerdere keren blij gemaakt met een dooie mus.

één dag geleden

10DPO en duidelijker kan niet! Het voelt nog zo onwerkelijk❤️