12 Reacties

14 dagen geleden

Soms kijken mensen of hun test oploopt , dus donkerder word. Of juist dat ze lichter worden wanneer iemand denkt een miskraam te krijgen. Zelf ook nooit gedaan hoor , brengt vooral onzekerheid denk ik dan 🙈

14 dagen geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook maar 3 testen gedaan. De eerste, de tweede omdat ik het niet kon geloven en daarna een met weekindicator. Mijn tweede zwangerschap had ik bloedverlies, daardoor ben ik toen gaan doortesten. Heeft niet veel nut gehad, want was ondanks de oploop en een knaltest alsnog een missed abortion. Nu voor de derde keer heb ik 6 dagen getest. 2 a 3 dagen voor NOD positief, heb getest tot ik zeker wist dat de NOD voorbij was. Puur onzekerheid, want ik weet door de vorige zwangerschap dat doortesten niet alles wil zeggen… Het zou soms wel iets over het verloop kunnen zeggen, op het moment als je afloop hebt ipv oploop kan het zijn dat er een miskraam aan zit te komen. Maar dit kan dus ook met oploop...

14 dagen geleden

No worries, ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook maar 3 testen gedaan (puur uit ongeloof). Mijn vorige zwangerschap 2 testen. Dit werd helaas een missed abortion bij 8,5 wk. En dit keer weer 2 testen. De eerste 2 dagen NOD en de 2e 4 dagen NOD. Beiden Action testen die knalden binnen de minuut. Bij mijn missed abortion waren de streepjes achteraf wat lichter. Maar het zegt niks. Sterker nog vanaf een aantal weken zwangerschap worden de testen minder betrouwbaar en juist lichter. Als jij een mooie positive test had, 2x, zou ik het hier lekker bij laten. Gefeliciteerd meid!

14 dagen geleden

Ik was benieuwd naar de oploop (het donkerder worden van de testen), dus heb ik vanaf de eerste test tot aan zondag 5+1 om de dag getest. Nu de test niet duidelijker kan worden heb ik er meer vertrouwen in en ben ik gestopt met testen. Het hoeft niet, sommige hebben gewoon wat meer behoefte aan controle (zoals ik) een goede test stelt ons dan gerust.

14 dagen geleden

Soms is de tester ook niet betrouwbaar dit heb ik 2 dagen voor menstruatie gedaan wel licht positief en vandaag weer negatief en menstruatie begon het

14 dagen geleden

Het kan niets zeggen over het verlooo van de zwangerschap. Zijn echt alleen maar moment opnamen en ik zou het je dan ook afraden. Je zoekt dan zekerheid die je niet kan vinden. Je bent zwanger bij een positieve test en hoe het verloopt zal blijken bij de verloskundigeafspraken waar je geen enkele invloed op hebt ❤️

14 dagen geleden

Ik vroeg aan mijn verloskundige of het ook raadzaam was om meerdere testen te doen tot de echo ivm eerdere miskraam. Zij zei dat zo een test geen garantie geeft op wel/geen miskraam en het niks zegt. Daardoor gekozen om het niet te doen tot

14 dagen geleden

Ik vroeg aan mijn verloskundige of het ook raadzaam was om meerdere testen te doen tot de echo ivm eerdere miskraam. Zij zei dat zo een test geen garantie geeft op wel/geen miskraam en het niks zegt. Daardoor gekozen om het niet te doen

13 dagen geleden

Reactie op Shabana w

Soms is de tester ook niet betrouwbaar dit heb ik 2 dagen voor menstruatie ...
Dit noemen ze een chemical pregnancy, Dan stoot het lichaam tijdens de innesteling het bevruchte eicel af. Dus deze testen kunnen wel degelijk kloppen.

13 dagen geleden

Hier ook gewoon 1 test en klaar. Alleen de keer dat ik echt niet wist hoever ik was zo’n weken indicator gedaan dus toen 2 testen in totaal gehad.

13 dagen geleden

Met mijn 1e en 2e zwangerschap 2 testen waarvan 1 met weken indicator. Nu al 6 testen gedaan omdat in juli onze zoon Noah 🤍 stilgeboren is en ik het gewoon echt niet geloof en zo bang ben dat het nu weer fout gaat. Het is puur onzekerheid dat ik bleef testen. Nu gestopt omdat het geen zin heeft. Meegemaakt dat je het niet kan stoppen als het fout gaat. De bevalling begon gewoon en er was niks meer tegen te doen

12 dagen geleden

Reactie op kimnnl

Dit noemen ze een chemical pregnancy, Dan stoot het lichaam tijdens de inne ...
Ja klopt ik las het op Google op de foto is streep niet goed duidelijk omdat de camera van mijn telefoon is niet goed maar in echt was wel duidelijk en ik voelde het ook nu is de menstruatie ook anders dus meer bloed en pijnlijk, bloedvaten en rug pijn buikpijn die ik normaal niet heb