26 Reacties

3 dagen geleden

Hoii! Ook een positieve test gehad gisteren.. wachten duurt zo lang he! Eerst wachten tot je een zwangerschapstest doet en dan weer wachten tot de eerste echo een afspraak bij de verloskundige😖

2 dagen geleden

Precies hetzelfde als jij hoor! Jammer dat het zo lang duurt he...

2 dagen geleden

Hoiii, ik had gister een positieve zwangerschapstest. Ik ga morgen contact opnemen met de verloskundige. Het wachten duurt ontzettend lang voor me gevoel pfff
Hi’ Wat leuk dat deze topic geopend is! Gister middag een positieve test in de handen🌸 Man lief was weg met vrienden… dus hele dag m’n mond moeten houden tot hij thuis kwam Alle 2 helemaal blij.. maar ook een beetje verrast aangezien we Bij de eerste keer gelijk raak geschoten hebben Morgen de HA bellen en dan aangeven van dat ik dus zwanger ben En dan?!! … dan wachten wanneer je terecht kan bij de verlos kundige.. ben wel heel erg benieuwd hoe en wat! Weet wel van een vriendin die er echt bewust mee bezig was en snel/vroeg wist dat ze zwanger was Toen ze voor het eerst zo echo ging maken Dat het inwendig is (soort dildo idee ) en niet zo ding voor op de buik .. Daarnaast. Heeeeeel veel online gelezen op Google van hoe en wat -Partner gaat mee bij de “intake” -Je verzekering even goed na kijken -bij 9 weken is er een kloppend hartje Heel lap tekst 🤣 maar! Ben zo benieuwd hoe dit allemaal gaat Ohja… een action test gedaan en eentje met hoeveel weken 2-3 weken volgens de test… Dus over 3/4 weken dan naar de verloskundige 🤰🍀

één dag geleden

Ja super spannend! Dit is mijn tweede dus dan ga je er wel anders mee om. Het voelt echt alsof ik alles opnieuw mag doen maar omdat ik nu weet wat ik kan verwachten kan ik er relaxter mee omgaan. Alleen de laatste keer was het fout, en had beloofd om er niet om te stressen maar vind het nu toch wel spannend. Gelukkig mag ik eerder langskomen dan normaal bij een tweede

één dag geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Hi’ Wat leuk dat deze topic geopend is! Gister middag een positieve tes ...
Je hoeft de huisarts dus miet eerst te bellen. Je kune meteen contact opnemen met een verloskundige praktijk. De tests zijn tegenwoordig zo betrouwbaar hebben ze bij mjjn eerste toen gezegd 😉

één dag geleden

4e ronde voor eerste kindje, Zaterdag positief getest en vandaag met de verloskundige gebeld, 18 november eerste echo. Wat een onzekerheid maar zo spannend 😍😍 Weet iemand een goede zwangerschap multivitamine? 😊 foliumzuur slik ik al vanaf jullie maar wil nu graag een complete multivitamine.

Reactie op AnneDing

Je hoeft de huisarts dus miet eerst te bellen. Je kune meteen contact opnem ...
🫣 ik had de HA vorige week al een keer gebeld Ze zeiden toen als het echt zo is dat ik dan terug mag bellen na de testen Vanwege medicatie gebruik (in de toekomst) Straks telefoontje van de verloskundige afwachten 🤩

Reactie op AJD2222

4e ronde voor eerste kindje, Zaterdag positief getest en vandaag met de ver ...
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je al de eerste data heb Ik slik sinds zondag pas foliumzuur aangezien ik het ook sinds zaterdag weet. En het was/is een verassing’ 🌸🤩

één dag geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Gefeliciteerd! Wat fijn dat je al de eerste data heb Ik slik sinds zondag ...
Gefeliciteeerd!! 😍 En dan ook nog eens een verassing. Dat maakt het nog spannender. Leuk hoor 😊 wel enig idee hoever je zou kunnen zijn?

Reactie op AJD2222

Gefeliciteeerd!! 😍 En dan ook nog eens een verassing. Dat maakt het nog ...
Dankjewel! Pfoe M’n menstruatie was 16 sep (5 dagen) en waarschijnlijk ben ik op m’n vruchtbaarste dag gelijk bezwangerd Volgens de apps die ik allemaal op de telefoon heb🤣 ben ik 2-3 weken hahah
🌸

één dag geleden

Aaah snap ik!! Moeilijk in te schatten hè. Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 25sept en zou nu 3w5d zijn volgens mn app. Maar hangt natuurlijk helemaal van je eisprong af
Zwangerschap + (heet de app)

Reactie op AJD2222

Aaah snap ik!! Moeilijk in te schatten hè. Mijn eerste dag van laatste mens ...
Ja… Ben ook echt benieuwd als ik naar de verloskundige ga… of ze dan kunne zeggen of het begonne is op die 6e van oktober Dan was t gewoon meteen in een keer raak🤣🫣

één dag geleden

Reactie op AJD2222

4e ronde voor eerste kindje, Zaterdag positief getest en vandaag met de ver ...
Ik slik ‘mama dag en nacht’ van Vitakruid

één dag geleden

Ohhhh ik vind het zo lang wachten 🫢 gisteren een positieve test! Zoooo excited. 15 november de eerste echo 👩‍🍼💗💙

één dag geleden

Ik weet sinds donderdag (3+2) dat ik zwanger ben. Wel al een paar dagen zeurderige pijn in m’n buik en opgeblazen gevoel, en vind alles ook een beetje spannend i.v.m. ooit een eerdere miskraam. Ik wacht het dus nog even lekker drie weken af voor ik mijn eerste echo inplan (hoef ik ook niet ongeduldig naar die datum toe te leven) 😬
11 november eerste gesprek met de VK Inwendige echo .. en dan 20 november de echo waarvan je de foto mee krijgt! 🥰 Nu al zin in’!! Voelt als vroeger met kerst die chocolaatjes uit de kalender halen🤣 Iedere dag aftellen!!

11 uur geleden

Heeey meiden! Wij hadden gisteren avond een positieve CB test in handen 1-2 stond er. Wij hebben een traject gevolgd met letrozol en clomid, na 6 rondes dan eindelijk raak! ( daarvoor 1,5 jaar zelf geprobeerd) Het is voor ons 2e kindje… 6 november eerste afspraak voor echo bij de gyn!