226 Reacties
10 dagen geleden
Reactie op Wildflowerr
Ik heb dat ook nu sinds vanmiddag. Constant, en soms best hevig. Twijfel om ...
Ze gaven aan dat het normaal is omdat je baarmoeder groeit
10 dagen geleden
Reactie op Wildflowerr
Ik heb dat ook nu sinds vanmiddag. Constant, en soms best hevig. Twijfel om ...
Hoelang ben je nu zwanger? Ik had tot week 6 vaak krampen met name savonds. Sinds week 6 is het bij mij minder aanwezig. Als je je echt zorgen maakt, liever een belletje te veel dan te weinig.
10 dagen geleden
Reactie op MoonAndSun
Hoelang ben je nu zwanger? Ik had tot week 6 vaak krampen met name savonds. ...
Ik ben nu 4+5 volgens mijn berekening. Soms denk ik dat het erbij hoort en soms is het zo lang zeurend aanwezig, dat ik me zorgen maak. Zullen zij dit serieus nemen als ik bel? Ze kunnen nu toch niks zien?
9 dagen geleden
Dit is de 2e zwangerschap dus ben eigenlijk vrij relaxed nu. Eerste zwangerschap was ik onwijs gespannen en kon de tijd me niet snel genoeg gaan. Elke week ook nog een test gedaan om zeker te weten dat ik zwanger was haha
Nu ben ik alsnog heel benieuwd hoor maar sta er rustig in😊
9 dagen geleden
Ik heb het een week uitgesteld maar gisteren toch de verloskundige gebeld. Mijn testen zijn duidelijker dan mijn vorige 2 zwangerschappen welke uit zijn gelopen op een miskraam. Durf nu langzaam vooruit te kijken ondanks dat het heel spannend blijft! 😊 29 november mag ik een echo vanwege de 2 miskramen. 6 december de intake 😊
9 dagen geleden
Zou nu 4+4 moeten zijn.. volgens clear blue weken indicator afgelopen donderdag 1/2 weken.. tot vrijdag getest maar lopen niet heftig op. Geen bloedverlies wel krampen maar die zouden erbij moeten horen,
Hoop dat alles goed gaat maar merk dat ik niet heel blij durf te zijn. Heb 10 dec eeeste echo. Als volgende week wekenindicator niet op is gelopen ga ik vragen om een eerdere echo.. vorige zwangerschap had ik 7 +2 al een echo en ook kloppend hartje al te zien(niet goed gegaan)
Wel last van mijn darmen, beetje verstopt. Ga proberen zo min mogelijk te testen. Lees hier mee op de achtergrond met jullie ervaringen. Succes iedereen 🍀
9 dagen geleden
Reactie op niempje888
Zou nu 4+4 moeten zijn.. volgens clear blue weken indicator afgelopen donde ...
Nvm net bloeding gestart..
9 dagen geleden
Reactie op Lindsay105
Heftig of een beetje?
Eerst beetje nu is het gewoon alsof menstruatie is, dus denk een biochemische zwangerschap.. helaas. Na een missed abortion in week 9 in april wel een domper.. maar beter nu dan in week 9 probeer ik maar te denken.
9 dagen geleden
Reactie op niempje888
Eerst beetje nu is het gewoon alsof menstruatie is, dus denk een biochemisc ...
Als nog heel naar, sterkte!❤️
9 dagen geleden
Reactie op niempje888
Eerst beetje nu is het gewoon alsof menstruatie is, dus denk een biochemisc ...
Ahh wat naar zeg.. heel veel sterkte!
5 dagen geleden
Reactie op CookieDough
Vandaag eerste echo heeeel heeel spannend
Ik ook! Tel de uren af haha
Vanavond om 8 uur🙏
5 dagen geleden
Ik heb vorige week donderdag postief getest en ben volgens de berekeningen nu 5+5 weken. Heb 9 december met 8+3 de eerste echo en ik vind het wachten zo vreselijk en onzeker.
5 dagen geleden
Zondag 1 dec, de eerste echo! Heel erg spannend na miskraam in sept! Dan zou ik ruim 7 weken moeten zijn🙏🏻🤞🏻
5 dagen geleden
Ik snap je onzekerheid! Deze weken zijn verschrikkelijk voor mij als ik eerlijk ben. Op dit moment ben ik 6+6 na 5 miskramen. Zaterdag hebben wij eindelijk onze eerste echo. Ik ging van enorm zere borsten naar geen symptomen meer en vind het daarom ook extra spannend.
4 dagen geleden
Nog vijf dagen! Ben dan volgens eigen berekening (ovulatietest) 7+4. Heel spannend. Nog wel flink last van symptomen, dus stelt me enigszins gerust.
4 dagen geleden
Gisteren positieve test! Geheel onverwachts.
Volgens de test 2-3 weken. Heb geen idee eigenlijk wanneer ik mijn laatste menstruatie heb gehad.
4 december eerste echo