26 Reacties

12 uur geleden

Hey meiden! Vandaag 11DPO en gister een duidelijke digitale test van ClearBlue in handen. De lijnen van de normale testen lopen ook mooi op. Wanneer neem je contact op met de verloskundige? Verstandig om te wachten na de NOD? En ik zag op de site van de verloskundigepraktijk staan dat ze ‘graag wat van je horen als je tussen de 5/6 weken zwanger bent’. Verwarrend want volgens de app wat is gebaseerd op mijn ovulatie dag (bij gehouden met testen) ben ik nu rond de 3,5 week. Dus dan moet ik nog 2 weken wachten met bellen? Vanaf welke week krijg je de eerste echo? 6,7 of 8? Hier lees ik ook verschillende verhalen over. #firsttimepregnancy 🩷🩷

Reactie op FlorissanteCactus519337

Hey meiden! Vandaag 11DPO en gister een duidelijke digitale test van Clea ...
Ik heb zaterdag m’n test gedaan Positief (heel duidelijk) Maandag huisarts gebeld (Hun noteren dat je zwanger ben en stel je krijg medicatie die niet goed voor een zwangerschap ik weten ze er van af) Daarna deed de HA verder niet veel. Alleen advies geven een VK zoeken in dichtbij zij omgeving en waar je prettig bij voelt Daarna een VK praktijk op gebeld en gezegd zonet de HA gesproken En nu heb ik jullie aan de telefoon Dan regelen hun de rest van het gesprek Succes 🌸

12 uur geleden

Reactie op FlorissanteCactus519337

Hey meiden! Vandaag 11DPO en gister een duidelijke digitale test van Clea ...
Als ze op de website aangeven tussen de 5-6 weken contact opnemen, zou ik inderdaad over 1,5-2 weken bellen! Tenzij je je zorgen maakt ergens over, dan kun je altijd eerder bellen. Moment van de eerste echo verschilt heel erg per praktijk en jouw situatie. Vrouwen die eerder een miskraam hebben meegemaakt of bij het ziekenhuis lopen, krijgen vaak een vroege echo rond de 6 weken. Normaal gesproken krijg je ergens tussen 8 en 10 weken je eerste echo aangeboden. Vaak staat dit ook wel op de website van je verloskundige aangegeven (of je kunt ze even bellen). 🌸

12 uur geleden

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben! Ik had een digitale cleurblue gebruikt. Die gaf aan dat ik 1-2 weken zwanger was. Ik heb gelijk de verloskundige gebeld en heb 21 november mijn eerste echo! Dus nog 4 weken wachten 😊

7 uur geleden

Vandaag contact gehad met vk. 12-11 staat mijn eerste echo gepland. Ik ben dan als het goed is 7 weken. Ik kan niet wachten tot het november is 😍 Gezien ik in juli een miskraam heb gehad mag ik iets eerder komen voor een echo, normaal doen ze het bij deze praktijk pas met 10 weken.

7 uur geleden

Hier de eerste echo op 15 november! Ben dan volgens de berekeningen 7 weken zwanger. Zo fijn om een datum hebben om naar uit te kijken 🥰