226 Reacties

één maand geleden

Reactie op Geeb89

Hier hetzelfde, mijn miskraam was begin juli 😊 ik merk dat het een rollerc ...
Ja herkenbaar! Merk je dat je test wel oploopt? Bij mij loopt hij rustig op, wat ik ook best spannend vind🙈

één maand geleden

Zijn er hier nog meer vrouwen die geen last van hun borsten hebben? Ik ben nu 3w6d en merk daarin weinig. Mijn tepels jeuken een beetje, maar verder niet echt pijnlijk oid. Maak me daar een beetje zorgen om, omdat ik iedereen hierover hoor. Het is natuurlijk nog heel vroeg en kan nog komen.. Ben zo voorzichtig na de miskraam in juni

Reactie op janu179

Zijn er hier nog meer vrouwen die geen last van hun borsten hebben? Ik ben ...
Mijn borsten voelen in de avond gevoelig en gister hele harde stijve tepels uit het niets dat het pijn deed Tijdens douche werd het minder

één maand geleden

Reactie op Celinelie

Ja herkenbaar! Merk je dat je test wel oploopt? Bij mij loopt hij rustig op ...
Mijn borsten zijn ook gevoeliger en heb heel de dag door wat krampen, waar ik mijn innesteling ook heb gevoeld. Mijn testen lopen ook echt heel langzaam op, dat maakt me ook wat onzeker! Ik ben op dit moment 1 dag na mijn NOD

één maand geleden

Reactie op janu179

Ik ben nu 6 weken en echt al 2 weken lang mega pijn continue aan mn borsten. Bij opstaan en slapen. Kan er niet meer op liggen. Continue stijve tepels. Vind t nu al ellende… begin al angstig te worden voor borstvoeding of de rest van de maanden. Al zoveel pijn.. hoe zal de rest dan zijn ..

één maand geleden

Hi lieve mensen, Ik heb dus best wat kwaaltjes , de standaard dingen. Ben nu 6 weken. Echter heb ik vaak en veelal erg veel kramp en steken in mn buik. Iemand ervaring? Vind t maar spannend..

één maand geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

11 november eerste gesprek met de VK Inwendige echo .. en dan 20 november d ...
Hoeveel weken ben je op 11-11?

één maand geleden

Reactie op janu179

Nee hoor, ik heb amper klachten! Mijn borsten doen helemaal niet mee. Gelukkig maar, ik ga minimaal 2 jaar borstvoeding geven dus het mag nog wel even duren.

één maand geleden

Reactie op CookieDough

Ik ben zo blij.. laatste twee zwangerschappen eindigden beiden in stilgeboo ...
Kan mij voorstellen dat dit dan heel spannend is. Veel sterkte! Word je goed begeleid?

één maand geleden

Reactie op PoohBearx

Ik ben nu 6 weken en echt al 2 weken lang mega pijn continue aan mn borsten ...
Ja had ik mijn vorige zwangerschap ook.. Trap aflopen was ook zo erg. Ben benieuwd of het bij mij nog gaat komen dan. Wij vrouwen kunnen dit allemaal gewoon aan!!

Reactie op PoohBearx

Hoeveel weken ben je op 11-11?
Ik dacht dat ik nu 4 weken ben? Dus ongeveer 7 weken dan En de 20e krijg ik de echo dat hoever en uitgerekende datum

één maand geleden

Reactie op IrisB8

Mijn borsten zijn ook gevoeliger en heb heel de dag door wat krampen, waar ...
Ja spannend is dat! Ik heb de verloskundige net gebeld, mag al met zes weken komen. Ivm de vorige miskraam. Dat is super fijn.

één maand geleden

Reactie op Celinelie

Ja herkenbaar! Merk je dat je test wel oploopt? Bij mij loopt hij rustig op ...
Ja gelukkig loopt hij op en had ik gisteren zelfs ‘s middags een knal streepje. Dat haalde de paniek ook weer echt even weg bij mezelf 😊

één maand geleden

Hier vorig jaar mei een miskraam gehad met 7 weken en 3 dagen. Dus nu heel bang, voor zover ik heb uitgerekend ben ik nu 2 weken en 6 dagen zwanger

één maand geleden

Hier in verwachting van onze tweede. Vooral deze eerste periode blijf ik spannend vinden… het is nog zo onzeker allemaal! 22 november is onze eerste echo. De teststrepen zijn (tot nu toe) nog redelijk licht.

één maand geleden

Ik blijf maar testen uit onzekerheid wetende dat het eigenlijk geen zin heeft😅. De symptomen blijven ook weg behalve dat ik het onwijs koud heb. Ben ongeveer 4+4 vandaag

één maand geleden

Reactie op CookieDough

Ik ben zo blij.. laatste twee zwangerschappen eindigden beiden in stilgeboo ...
Jeetje wat heftig! Ik kan mij haast niet voorstellen wat dit voor impact heeft op jou en je partner. Ik heb een miskraam gehad van een tweeling in de tiende week, dat vond ik al zeer intens, waardoor ik nu erg terughoudend ben om de blijdschap toe te laten. Heel mooi om te lezen dat jij al grote blijdschap kan voelen en ik hoop dat de nervositeit steeds wat meer op de achtergrond mag komen te staan. Ik duim mee dat je een mooie voldragen zwangerschap mag hebben dit keer!

één maand geleden

Reactie op AJD2222

4e ronde voor eerste kindje, Zaterdag positief getest en vandaag met de ver ...
Wat leuk. Bij ons ook 4e ronde 1e kindje raak! Wij hebben 20 november eerste echo 😍 ik gebruik de lucovitaal magnesium mama&baby 🤗

één maand geleden

Ik heb 21 november de eerste echo en vind het vreselijk lang wachten 😅. Na een eerdere miskraam 8 jaar geleden blijft die onzekerheid blijkbaar toch hangen. Ik neem trouwens de davitamon multi mama zwanger met visolie geloof ik. Bij mijn dochter ook gebruikt. Enkel foliumzuur alleen voelde voor mij niet 'goed genoeg'. Persoonlijke keuze, ik eet namelijk geen fruit.

één maand geleden

Voor de zekerheid nog een wekenindicator gedaan net (met echt 3 druppels urine, kon niet meer uitstellen😂). Dit is 1 dag na NOD, heb er echt een goed gevoel over dit keer 🥰