226 Reacties

één maand geleden

Hier gewoon 7 dagen voor nod positieve test gister, eerste echo 21 november, duurt zo lang dan nog maar goed wachten waard.

één maand geleden

Ik merk dat ik ook heel erg bang ben, is mijn eerste kindje en ben nu 7 weken. Nog wachten tot 4 nov. Had gisteravond hele heftige buikkrampen en merk dat ik daar erg angstig van word. De verloskundige zeg dat het komt omdat mn baarmoeder groeit en dat het een goed tegen is dat ik de rest van de dag nog erg misselijk ben, dus dat stelt me wel weer gerust. Ik denk dat de stress wat minder wordt als ik de eerste echo heb gehad…

één maand geleden

16 november de echo. Ben benieuwd

één maand geleden

Ik weet niet of mensen dit herkennen, maar ik lees zoveel over vrouwen die miskramen hebben gehad in deze app. Het maakt het voor mij extra spannend de eerste weken

één maand geleden

Reactie op Mommylove12

Ik weet niet of mensen dit herkennen, maar ik lees zoveel over vrouwen die ...
Heb ik ook heel erg

één maand geleden

18 november de 1ste echo. Ik merk dat ik het erg spannend vindt! Nerveus of alles goed is en blijft!!

één maand geleden

Reactie op Mommylove12

Ik weet niet of mensen dit herkennen, maar ik lees zoveel over vrouwen die ...
Het zijn ook de mensen die opzoek zijn naar erkenning en delen van verhalen. Vaak als alles 'goed' gaat hoor je het verhaal niet of delen mensen het minder snel. Al merk je dat je er onzeker van word niet te veel over lezen en desnoods app even van telefoon af ;) ja de kans op miskraam is er altijd. Maar gaat ook heel vaak goed. Zelf 2 gezonden kinderen. Beide keren in eerste ronden zwanger. Dus positieve verhalen zijn er ook maar worden hier denk soms wat minder gedeeld. En het is niet dat ik er nooit aan denk of die angst er niet is voor een miskraam. Maar ik probeer er niet te veel bij stil te staan.

één maand geleden

Reactie op Lindsay105

Ik merk dat ik ook heel erg bang ben, is mijn eerste kindje en ben nu 7 wek ...
Dit weet ik nog bij onze dochter. Lag er snachts wakker van... Zoon kramp... Ik dacht echt dit is niet oke. Maar het hoort er echt bij ❤️

één maand geleden

Reactie op Sharinah

Dit weet ik nog bij onze dochter. Lag er snachts wakker van... Zoon kramp.. ...
Dit stelt me heel erg gerust, dank je❤️

één maand geleden

Reactie op Saar__123

Het zijn ook de mensen die opzoek zijn naar erkenning en delen van verhalen ...
De kans op een miskraam voor de 4 weken is ook 50%. Ik merk dat er ook veel vroege testers op het forum zijn, dus kan bijdragen aan de vele miskraam verhalen. Daarnaast blijft tot een kloppend hartje wordt vastgesteld, het risico op een miskraam na die 4 weken nog steeds zo’n 12%. Het komt helaas gewoon redelijk vaak voor. Ik merk dat er in eerdere maanden, ook topics zijn geopend met alleen positieve vibes: misschien moeten we die hier ook maar aanmaken! Dan kun je daar op focussen en niet alleen op de wat meer beladen topics 😊

één maand geleden

Reactie op Lindsay105

Ik merk dat ik ook heel erg bang ben, is mijn eerste kindje en ben nu 7 wek ...
As je nu 7 weken bent, dan ben je uitgerekend in juni. Dit is de juli groep ;) En ik kan mij goed voorstellen dat je angst hebt als je buikkrampen hebt. Maar hoe moeilijk ook, probeer niet bij elk dingetje stil te staan. Je maakt jezelf ongerust. Probeer te genieten van alles en het gevoel.

één maand geleden

Uitgerekend 7 juli

één maand geleden

Reactie op CookieDough

Uitgerekend 7 juli
Ik ook

één maand geleden

Ik had zaterdag een positieve test. Vandaag de verloskundige bellen. Zoooo spannend! 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op 𝓐.

Ik had zaterdag een positieve test. Vandaag de verloskundige bellen. Zoooo ...
Wanneer was jou nod?? Ik ga ook bellen 🥰🥰

één maand geleden

Ik had gisteren een positieve test, ga vandaag de verloskundige bellen. Ben benieuwd wanneer ik langs mag komen.

één maand geleden

Reactie op kleindraakje

Ik had gisteren een positieve test, ga vandaag de verloskundige bellen. Ben ...
Weet je hoelang je ongeveer zwanger bent?

één maand geleden

Nog 3,5 week wachten tot de echo (22 november).. Spannend hoor! Zwanger geworden via ivf, maar het was dubbeldubbelspannend, want er was maar 1 eitje gevonden bij de punctie.. die was bevrucht, maar tot de laatste dag was het spannend of hij goed genoeg groeide om terug te kunnen plaatsen.. gelukkig was dat uiteindelijk het geval 🤞🏻 Toen begonnen de 2 wachtweken.. afgelopen vrijdag mocht ik testen, maar de dinsdagavond/woensdag begon ik te bloeden.. niet heel heftig, maar ook niet niks.. gebed met het ziekenhuis en die gaven aan dat het vaker gebeurde en dat ik gewoon door moest gaan met de utrogestan en donderdag voor de zekerheid even moest testen. Donderdag leek het door te zetten, maar er kwam wel een streepje op de test, dus ik moest alsnog door met de utrogestan en vrijdag nog eens testen. Vrijdag kwam er nog een keer een streepje, maar die leek wat lichter.. dus ik dacht (alweer) verloren zaak.. op naar de volgende ronde. Het ziekenhuis verwachtte dat ook, maar zei dat ik voor de zekerheid nog door moest gaan en zondag of maandag nog eens moest testen.. Vrijdagmiddag stopte het bloeden ineens, zaterdag nog een paar restjes (druppeltjes) en zondag verwachtte ik dus een witte test, maar kwam er een veel duidelijkere streep! Vanmorgen weer gebeld en het lijkt dus toch goed te zitten.. geen idee wat die bloeding was, maar het komt vaker voor bij ivf zeiden ze.. Dus nu 3,5 week wachten op de eerste echo! Spannend!

één maand geleden

Reactie op Gietertje

Nog 3,5 week wachten tot de echo (22 november).. Spannend hoor! Zwanger gew ...
Is waarschijnlijk een innestelingsbloeding, waarschijnlijk niks om je zorgen over te maken!

één maand geleden

Reactie op Lindsay105

Is waarschijnlijk een innestelingsbloeding, waarschijnlijk niks om je zorge ...
Ja maar wel een hele heftige haha Het leek wel verdacht veel op een menstruatie 😬 Wat je vaak leest over een innestelingsbloeding, is het vaak een paar druppeltjes.. Hier had ik echt maandverband nodig 2,5 dag..