226 Reacties

één maand geleden

15 november eerste echo (7+0). Ik ben blij dat het vroeg is, want in juli had ik een MA met 8 weken, maar het was al rond week 5 misgegaan. Ik weet het liever vroeg als het nog een keer gebeurt (maar ik hoop echt op een gezonde zwangerschap deze keer 🤞)

één maand geleden

Reactie op Mies-

Hier ook de eerste echo op 21-11.. Als het goed is 7 weken en 5 dagen. Duu ...
Hier ook op 21-11 op de verjaardag van mijn partner, hoe leuk is dat🥰 Onze eerste en vind het allemaal wel erg spannend merk ik

één maand geleden

Wat leuk allemaal! Ik word nog terug gebeld door de verloskundige voor het inplannen van de eerste echo, gok rond 19 november. Nog tips om de wachtweken door te komen? Ik ben nu al zooo nieuwsgierig 🤩 en nog tips om het nog even stil te houden voor de omgeving? Zeker met borrels (zoals een high wine donderdag) 😅

één maand geleden

Reactie op Zonnetje 2

Wat leuk allemaal! Ik word nog terug gebeld door de verloskundige voor het ...
Die tips kan ik ook zeker wel gebruiken🥹

één maand geleden

Reactie op Zonnetje 2

Wat leuk allemaal! Ik word nog terug gebeld door de verloskundige voor het ...
Gewoon zeggen dat je blaasontsteking hebt en je aan de antibiotica zit😉

één maand geleden

Heb sinds gister roze bloeding, wel heeel licht. Mijn echo die in 11 november gepland stond heb ik nu aanstaande donderdag. Erg spannend. Kans dat er niet heel veel te zien is, maar het zou fijn zijn als ik iig zie dat het goed in de baarmoeder zit.

één maand geleden

Hey hey Ik mag 20 november voor de eerste echo. Vind het enorm spannend vooral omdat ik gisteren lichtbruine afscheiding had en vanochtend na afvegen 1 klein streepje donkerbloed had. Verder niet meer gebloed. Zit nu op 4.5 week (gaan ze vanuit). Maar vind het enorm spannend en hoop natuurlijk op positief nieuws de 20e! Benieuwd naar jullie uitkomsten na de eerste echo! Duim voor ons allemaal 💪

één maand geleden

Ik heb ook de 21ste de eerste echo! Dan ben ik 8+1, echt heel spannend. Ik heb ook een ma gehad maar dan met 10 weken. Daarvoor 3 keer een 'goede' echo gehad met kloppend hartje en opeens met 10 weken niet meer. Dat vond ik destijds hartverscheurend dus ik zit ik in volledige spanning hopend dat het allemaal goed zit en gaat.

één maand geleden

Reactie op MMM4

Ik ook 21-11! Ben dan precies 8 weken
Wat leuk!🩵🩷

één maand geleden

Wij hebben 14 november de eerste echo. Ze gaf aan dat deze inwendig zal zijn. Deze was met lege blaas toch? En dan termijn echo met volle blaas? Ben het vergeten op te schrijven toen ik belde om de echo’s in te plannen haha

één maand geleden

Reactie op GM93

Wij hebben 14 november de eerste echo. Ze gaf aan dat deze inwendig zal zij ...
Ja een inwendige echo mag met lege blaas .

één maand geleden

Reactie op GM93

Wij hebben 14 november de eerste echo. Ze gaf aan dat deze inwendig zal zij ...
als je twijfelt, gewoon met volle blaas gaan, dan sturen je ze vanzelf naar de wc als je het mis had 😆 volgens mij maakt het bij een inwendige echo niet zoveel uit.

één maand geleden

Reactie op saelma90

15 november eerste echo (7+0). Ik ben blij dat het vroeg is, want in juli h ...
Dit had ik in september. Ik ging voor de eerste echo en toen bleek het eerder zijn gestopt. Nu meteen weer zwanger. Ik heb 14 november de echo. Ik duim voor je mee!

één maand geleden

Reactie op Denise1991

Dit had ik in september. Ik ging voor de eerste echo en toen bleek het eerd ...
Wat vervelend dat jij het ook moest meemaken. Geweldig dat je al zo snel zwanger bent, gefeliciteerd! Hoe voel je je nu?

25 dagen geleden

Reactie op saelma90

Wat vervelend dat jij het ook moest meemaken. Geweldig dat je al zo snel zw ...
Ik voel me wel prima, wel moe en die krampjes vind ik niet fijn. Ik merk dat ik daar wel onzeker van word. Hoe gaat het met jou?

25 dagen geleden

Afgelopen maandag een positieve test gehad! Als het goed is zou het nu 4 weken & 5 dagen zijn. 22 november mag ik voor de eerste echo💕

25 dagen geleden

Jaaa dat wachten… 😮‍💨 20-11 eerste echo met 7 weken. In juni was de eerste echo niet goed (MA) dus super spannend

25 dagen geleden

Weet iemand dat? Ik krijg 12 november een vervroegde echo (als het goed is ben ik dan 7 weken) in verband met een miskraam 2 maanden terug. Maar is dat dan ook meteen je eerste termijn echo of is deze “extra” en krijg je wel ook je normale termijn echo nog? 😊

25 dagen geleden

Reactie op Geeb89

Weet iemand dat? Ik krijg 12 november een vervroegde echo (als het goed is ...
Ja je krijgt dan zeker nog een termijnecho :)

25 dagen geleden

Reactie op 3klis

Jaaa dat wachten… 😮‍💨 20-11 eerste echo met 7 weken. In juni was de eerst ...
Heel herkenbaar!