226 Reacties
25 dagen geleden
Na 2 jaar eindelijk zwanger! 26 november staat de echo ingepland. Duurt nog zoooo lang😩
25 dagen geleden
Eerste vroege echo gehad vandaag in verband met bloedverlies. Echo zag er goed uit voor de termijn waar ik nu in zit (5 weken ongeveer). Zat netjes in de baarmoeder. Over 2 weken een nieuwe echo en hopen een kloppend hartje te zien☺️
24 dagen geleden
19 november staat mijn eerste echo gepland. Spannend maar ontzettend veel zin in! Iets om naar uit te kijken. 😍
24 dagen geleden
Reactie op zwangerenzo
Na 2 jaar eindelijk zwanger! 26 november staat de echo ingepland. Duurt nog ...
Die van mij ook 26 november! Moeten wat geduld hebben he, haha!
22 dagen geleden
Ik mag gelukkig al heel snel langskomen voor een echo. 27 oktober positieve test en 7 nov eerste echo. Dit omdat we al 4 jaar bezig zijn en het vermoeden is dat mijn laatste menstruatie geen menstruatie is geweest en ik nu al 9 weken zwanger ben.
22 dagen geleden
Ik mag 14 november, dan ben ik als het goed is 7 weken zwanger van ons tweede kindje 😊
22 dagen geleden
Reactie op AJD2222
4e ronde voor eerste kindje, Zaterdag positief getest en vandaag met de ver ...
Meer in 1 Zwanger van VitOrtho werd mij aangeraden.
21 dagen geleden
Reactie op Tijdvoordetweede
Ik mag 14 november, dan ben ik als het goed is 7 weken zwanger van ons twee ...
Ik precies hetzelfde:)
18 dagen geleden
3 december pas voor de eerste echo bij 8 weken. Duurt lang!!!! Heb er een goed gevoel bij maar mijn partner vindt het nog super spannend door een eerdere miskraam. Hij wilt meer zekerheid voor hij echt enthousiast kan zijn. Ik snap hem heel goed en ik vind het ook spannend maar ik voel al meer symptomen dan vorige keer en heb er een goed gevoel over en wil me daar liever door laten leiden dan door de angst
18 dagen geleden
Ik mag 20 nov pas, dan ben ik 7+4 ofzo ongeveer!
We vinden het super spannend en eng ivm vorige 2 late miskramen.
18 dagen geleden
Reactie op SuusK28
Ik mag 19 november! In juli een miskraam gehad, dus mijn partner en ik zijn ...
Hey precies hetzelfde voor ons. Alleen wij in januari een miskraam gehad.
17 dagen geleden
Ik weet pas sinds gisteren dat ik zwanger ben, nog geen contact met de verloskundige gehad. Ik vind het nog allemaal zo spannend of het überhaupt goed mag gaan. Dus ja herken het heel goed de spanning. Ik durf nog niet eens te bellen😅