226 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op AngstlozeAlbatros281276

6-12 eerste echo, dan 9 + 1 weken. Is dat niet super laat?
Is best laat, ik heb hem zelf 2-12 met 8weken, ik zou vragen of je hem eerder mag

17 dagen geleden

Reactie op AngstlozeAlbatros281276

6-12 eerste echo, dan 9 + 1 weken. Is dat niet super laat?
Het ligt aan je praktijk. Een echo vanaf 10 weken is de norm maar veel praktijken bieden er al 1 aan vanaf 8 weken

17 dagen geleden

Reactie op Zonnetje 2

Het ligt aan je praktijk. Een echo vanaf 10 weken is de norm maar veel prak ...
Ja bij mij met 7 week maar komt omdat al me eerste zwangerschap miskraam toen 2 gezonde kindjes en september miskraam daar vroege echo

17 dagen geleden

Mijn echo is ingepland bij 10 weken, zoals mijn verloskundige adviseerde. Als ik eerder dan 10 weken een echo wilde, kon dat wel, maar was dat voor eigen kosten en wordt het waarschijnlijk een inwendige echo. Los van de kosten (dat maakt mij niet uit) heb ik er vanaf gezien om eerder een echo in te plannen. Wel worden dit lange weken en aftellen richting 20 december..

17 dagen geleden

Mag 25november ben dan 8+3 weken de dagen lijken voorbij te KRUIPEN

17 dagen geleden

Reactie op Happiness91

13 nov ga ik voor mijn eerste echo. Ik ben dan precies 7 weken. Ik kan niet ...
Toevallig! Ik ook

17 dagen geleden

Reactie op SharShar30

Nou dit dus ! Normaal gaat het zo snel maar nu 🙄

17 dagen geleden

Reactie op SharShar30

Precies! Ik herinner me van mijn eerdere zwangerschap dat alle weken tot 12-13 absoluut eeuwig leken te duren. En toen kwam de tijd weer een beetje terug en begon het weer normaal te lopen haha

17 dagen geleden

Reactie op saelma90

Precies! Ik herinner me van mijn eerdere zwangerschap dat alle weken tot 12 ...
Precies dit wat jullie zeggen haha! Hopelijk zorgt de Sinterklaasperiode voor een kleine versnelling ipv de vertraging tijdens de vorige zwangerschap dit keer 😄

17 dagen geleden

21 november eerste echo. Vorige zwangerschap middels IUI en met 6 weken een echo en een geruststelling. Nu zeer spontaan zwanger, maar maak ik mezelf gek met de onzekerheid, wat me dan weer gek maakt omdat ik dan denk dat ik manifesteer dat het fout gaat. Maar als ik mezelf aanpraat dat echt alles goed komt heb ik weer het gevoel dat ik de eventuele teleurstelling alleen maar groter maak. Zucht.. Voor m'n gevoel hoor en lees ik alleen maar over miskramen. Ik. Wil. Duidelijkheid.😅

16 dagen geleden

Reactie op FabiënneS

Mijn echo is ingepland bij 10 weken, zoals mijn verloskundige adviseerde. A ...
10 weken pas? Woon je in België? Ik weet niet beter dan dat de eerste (vitaliteit) echo met 7-8 weken wordt gedaan en met 11 weken de termijnecho. Als jouw eerste pas met 10 is, wat is dan de eerstvolgende?

16 dagen geleden

Reactie op Eerste keer zwanger

Ik weet pas sinds gisteren dat ik zwanger ben, nog geen contact met de verl ...
Je kan ook online aanmelden😁 dat scheelt misschien weer een drempel

14 dagen geleden

Het is echo dag vandaag 🤩 super spannend! Nog iets meer dan een uurtje

14 dagen geleden

Reactie op Geeb89

Oeee spannend . Bij mij duurt nog 3 week vind zo lange ruk

14 dagen geleden

Eerste echo staat gepland voor 5 dec. Ben dan 7-8 weken. Nu in spanning afwachten. Toch altijd spannend..

14 dagen geleden

Voor ons pas de eerste echo op 2 dec. Dan ben ik 8+2 #duurtzolangggg.

14 dagen geleden

Reactie op Geeb89

Ben benieuwd hoe je echo is gegaan😊

14 dagen geleden

Reactie op zwangerenzo

Ben benieuwd hoe je echo is gegaan😊
Alles is goed!! 🥰 hartje kunnen zien kloppen. Ik ben iets minder ver dan ik dacht maar ben 6 weken en 4 dagen.

14 dagen geleden

3 december echo, dan 7.5 weken. Had vroegere echo gevraagd ivm 2 miskramen maar vinden zij te onzeker dus helaas wachten 😢

14 dagen geleden

het wachten laat de tijd veel trager gaan, ik mag volgende week maandag voor de eerste echo maar kan niet wachten