11 Reacties
2 dagen geleden
Wij hebben dit ook maar dan 1,5uur. Eerlijk gezegd doen wij er niks aan. Als we haar gaa lopen wiegen dan gaat ze uiteindelijk huilen. Ik zorg dat ze wat gedronken heeft en zolang ze niet moppert laat ik haar gewoon. Zelf kunnen we ook niet echt slapen dan omdat ze met haar binnnen schopt en krapt aan de spijlen maarja ik ga haar ook niet uithalen om te spelen want is wel gewoon slaaptijd.
2 dagen geleden
Hoe oud is jouw kindje? Wij hebben dit ook maar dan zijn we echt 2uur bezig met haar. Omdat ze zo lang wakker is gaat het over naar huilen. Ze is 5 maanden.
2 dagen geleden
Oe wij hebben dit ook met onze kleine meid. En de peuter heeft dit ook. Ze valt meestal vanzelf weer in slaap. Ze ligt nu nog op onze kamer. Bij de oudste gingen we er al heel snel niet heen; die vond dat alleen maar heel gezellig en dan duurde het allemaal nog langer voor hij weer sliep.
Nu wacht ik ook tot haar geluiden wat moe beginnen te klinken tot ik een speen geef; anders is het nog meer keten.
De oudste is 2j 2m en heeft dit nu nog maar zelden. Ligt soms wel een uur tegen zichzelf te kletsen en zingen voor hij in slaap valt, lijkt de dag dan gewoon te verwerken.
2 dagen geleden
Heel herkenbaar wat je dochter doet. Ons zoontje van 5 maanden doet dit sporadisch ook in de nacht. Ik laat hem gewoon vergaderen met zn vrienden 🤣😅 dit kan soms 1 uur tot 1,5 uur duren en ik word vanzelf wakker als hij toch honger of moe signalen laat horen. Hij ligt op zijn eigen kamer met babyfoon zonder camera. Is super te doen. Ik probeer ook terwijl te slapen want anders is het geen doen....
2 dagen geleden
Dat staren in de babyfoon 😂🙈 doet onze dochter ook… dat ziet er zo grappig uit…
Onze dochter is in de nacht ook altijd wakker (ik ook en dan kijk ik even op de babyfoon) maar ik ga er nooit heen.. alleen als ze gaat huilen maar dat gebeurt bijna nooit.. ik laat dan ook lekker haar ding doen en valt vanzelf weer in slaap
2 dagen geleden
Reactie op VrolijkeMaan957863
Hoe oud is jouw kindje? Wij hebben dit ook maar dan zijn we echt 2uur bezig ...
19 weken gecorrigeerd 21
2 dagen geleden
Haha heel herkenbaar! 🙈 Ons kindje draait ook naar zn buik. Dan vindt hij het op een gegeven moment niet meer zo gezellig. Slaapt nog bij ons op de kamer. Soms pakt hij zn speentje en slaapt hij verder. Als hij zn speen uit bed gooit geven we hem eten. Soms slaapt hij dan meteen weer of duurt het even. Geen tips 🫣 Wel een heel alert en overactief kindje hier, misschien speelt dat mee?
gisteren
Reactie op MMM4
Haha heel herkenbaar! 🙈 Ons kindje draait ook naar zn buik. Dan vindt hij ...
Ze is zeker heel alert, denk inderdaad dat het temaken heeft met het verwerken wat ze allemaal leert
gisteren
Ik las ergens “dont try to make a happy baby happy” oftewel, waarom zou je wel iets doen? Zo lang ze tevreden is is het niet erg dat ze lekker in haar kamertje ligt. Juist ook goed dat ze zich dus veilig lijkt te voelen. Pas iets moeten doen als ze ontevreden is denk ik. Bij ons helpt wel soms even speentje erin doen om daarna weer sneller in slaap te vallen.
gisteren
Speentje heeft ze helaas geen interesse in alleen soms als ze een beetje overstuur is maar dan spuugt ze hem oom na een minuut weer uit....
Ze is inderdaad lekker tevreden het is meer dat ik bang ben voor slaap te kort bij haar
Maar inderdaad happy=happy
gisteren
Hier ook 1x per nacht wakker en ligt ze te brabbelen. Is verder niks en valt vanzelf weer in slaap. Ik ga er niet naar toe want dan is het feest. Dus ik laat haar lekker even haar ding doen en probeer zelf weer te slapen