95 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op Sfdv30

Hier precies t zelfde! Ook 9 december als ik 9 weken ben. 😂 Duurt lang!
Ja, veel te lang 😂

17 dagen geleden

Reactie op AngstlozeAlbatros281276

6 december, dan 9+1. Weten jullie of de eerste echo inwendig gaat of juist ...
Bij mijn verloskundige is het tot 10 weken inwendig. Paar jaar geleden had ik de eerste echo rond 8 weken gewoon via de buik, maar tegenwoordig doen ze het daar dus anders.

17 dagen geleden

Ik heb de eerste afspraak in het ziekenhuis 26 november. Ga er een beetje vanuit dat er dan ook eerste echo word gemaakt, maar geen idee. Ben dan precies 7 weken.

17 dagen geleden

28 nov dan ben ik 7+4 , duurt voor mijn gevoel zo lang 🥱🥺

17 dagen geleden

Vandaag de eerste echo gehad :) Ik ben nu 6+2, dacht zelf dat ik al iets verder was. Maar gelukkig een kloppend hartje gezien vandaag ❤️

17 dagen geleden

Ik zie zoveel verschillende data. Vanaf wanneer mag je echo boeken. Zou het liefst so vroeg mogelijk willen 🙌🏼

17 dagen geleden

Ik zie zoveel verschillende data. Vanaf wanneer mag je echo boeken. Zou het ...
Een echo mag natuurlijk altijd. Na 6 weken kan je een kloppend hartje zien en na 8 weken een kloppend hartje zegt veel over de vitaliteit van de zwangerschap. Als je bij 8 weken een kloppend hartje ziet is de kans op miskraam veel kleiner daarom doen veel praktijken en ziekenhuizen het pas na 8 weken. Natuurlijk is die kans nooit nul

17 dagen geleden

Ik heb hem 2 december met precies 7 week

17 dagen geleden

Reactie op MamaAvontuur

Een echo mag natuurlijk altijd. Na 6 weken kan je een kloppend hartje zien ...
Ik heb er daarom zelf voor gekozen deze keer de echo na 8 weken te plannen. Omdat we bij de vorige zwangerschap bij 7+1 een kloppend hartje hebben gezien en deze (vlak) erna helaas gestopt is. Dat betekent nu wel nog 3 weken wachten.

17 dagen geleden

Ik heb gister de eerste echo gehad, kloppend hartje!❤️ Ik dacht 7 weken na meting 6 weken. Deze echo mocht vervroegd vanwege eerdere miskraam. Normaal rond de 8 weken doen ze dat bij ons.

17 dagen geleden

3 dec met 8+1

17 dagen geleden

Vandaag de eerste echo gehad, 7+2. Met 11 weken weer een echo 😊

17 dagen geleden

Precies met 8 weken

17 dagen geleden

Duurt echt lang de eerste echo 😄

17 dagen geleden

Reactie op BehulpzamePegasus690003

Ik ook op de 26ste, ben dan denk ik 7,2
Heee ik ook! Ik ben dan precies 8 weken.

17 dagen geleden

Hier de eerste echo op 25 november, bij 7+6. Vind het wachten en de onzekerheid verschrikkelijk 🙈

17 dagen geleden

Reactie op Erka

Bij mijn verloskundige is het tot 10 weken inwendig. Paar jaar geleden had ...
Ik heb het dit jaar nog gewoon via mijn buik gehad. Verschilt denk ik per verloskundige praktijk

17 dagen geleden

Ik had hem vandaag. Blijk 7 weken zwanger te zijn en een mooi kloppen hartje. Wist niet dat ik zwanger was kwam ik vorige week pas achter. Mocht gelukkig snel terecht ook ivm 2 eerdere miskramen afgelopen jaar. 3 december de volgende echo 😊🤞

17 dagen geleden

Dinsdag! Ben dan 7+2 🤞🏻

17 dagen geleden

Vind iemand het ook leuk om zijn echo te delen