63 Reacties
één maand geleden
Reactie op VerrassendeZonsverduistering444840
Ik ben nu 4+3 weken en heb 26 november de eerste echo, dan ben ik 8+2. Word ...
Wat duurt dat langggg hè 😅
één maand geleden
Reactie op Josijn
Ik ben nu 5 +4 en heb pas bij 10 weken de eerste echo. Vind dat wel heel la ...
Ik begreep inderdaad dat dat normaal is maar dat somige praktijken als een soort extra service een vroege echo (rond 8 weken) extra aanbieden
één maand geleden
Reactie op Kinderwens2025
Wij zijn er deze week achter gekomen dat we zwanger zijn, wel heb ik al een ...
Ja zou ik zeker doen
één maand geleden
Ik heb 15 nov eerste echo, 2 dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger was
één maand geleden
Ik heb net gebeld! 25 november eerste echo! Dan ben ik 7+4! Spannend! 🥳 Hopelijk blijft het plakken tot die tijd!🥰
één maand geleden
Hier eerste echo bij 6+5, vroeg ivm medische indicatie, enerzijds fijn om al een eerste inschatting te krijgen of het de correcte plek is. Misschien dat ik het last minute alsnog omzet naar 8+ weken, beetje afhankelijk van hoe ik me tegen die tijd voel.
één maand geleden
Reactie op Kinderwens2025
Zojuist gebeld en ik heb m’n eerste echo over 4 weken (25 november)
Ik ook de 25e, voelt nog zo ver! 🙈 hoe ver ben jij nu?
één maand geleden
Reactie op Pippi.Kakelbont
Ik heb net gebeld! 25 november eerste echo! Dan ben ik 7+4! Spannend! 🥳 Ho ...
26 november.😅
één maand geleden
Ik heb mijn afspraak 26 november. Ik ben dan 8+2. Zwanger van 3e kindje. Hiervoor helaas op 22 juli een stilgeboren kindje (18 weken zwangerschap). Helaas overleden door ernstige bloedarmoede door 5e ziekte. Gelukkig is de oorzaak bekend en kan het nogmaals voorkomen. Dus vindt het allemaal wel erg spannend
één maand geleden
Reactie op MichelleSpookje
Ik heb mijn afspraak 26 november. Ik ben dan 8+2. Zwanger van 3e kindje. Hi ...
Sorry type fout: het kan niet nogmaals gebeuren.
één maand geleden
Ik werd net gebeld en mag 18 november voor de 1e echo. Mijn laatste menstruatie was op 26 september dus ik zou dan nu 5 weken zwanger zijn, maar volgens mij ben ik nog minder ver want testte pas een week na mijn nod positief... dus ik ben wel blij dat ik niet zo lang hoef te wachten!
één maand geleden
Reactie op MichelleSpookje
Ik heb mijn afspraak 26 november. Ik ben dan 8+2. Zwanger van 3e kindje. Hi ...
Dat klinkt als een pittige tijd! Logisch dat het je onzeker maakt. Veel succes! Hopelijk wordt deze zwangerschap wel een fijne ervaring en lukt het je om weer te vertrouwen in het proces!
25 dagen geleden
Reactie op DaphneA
Pfoe nou.. ik pas 3 december🥴
Vanmorgen al de eerste discussie met t zkh. ...
Ik moest een verwijzing regelen bij de huisarts. Daarna kon ik wel direct naar gynaecoloog