24 Reacties

6 dagen geleden

Hij was hier 4 maanden denk ik nu twee weken geleden. Hij is uit de bak gegroeid en het zit gedeelte van de kinderwagen kan helemaal plat dus ja comfortabeler voor hem nu denk ik hij is 71 cm
Volg
Hoe bouw je een kinderwagen om naar een buggy?

6 dagen geleden

Vanaf 6 maanden, hij kan nog niet helemaal zelfstandig zitten maar wel met wat ondersteuning dus vond t nu de perfecte tijd

6 dagen geleden

Reactie op InspirerendeSmaragd487240

Sommige hebben aantrekkoorden om hem in te klappen en knoppen aan de zijkant om hem te kantelen, geen idee welke kinderwagen je hebt

6 dagen geleden

Bij ons eerste rond 5 maanden maar toe was het ook midden in de zomer augustus ☀️ en nu willen we zo lang mogelijk in de bak houden wegens kouder weer hopen dat we tot maart kunnen rekken hij slaapt er nog heerlijk in.

6 dagen geleden

Onze kleine is nu 20 weken (gecorrigeerd 22) en is echt een grote jongen. We zijn al een tijdje aan het oefenen met zitten en hij kan het steeds beter. Zeker wel 30 seconden zonder om te vallen nu. Dat is een belangrijke graafmeter. Wij hebben vandaag de reiswieg naar zolder gedaan en de buggy geplaatst. Wel helemaal plat en zijn gezichtje naar ons toe natuurlijk. En we gaan er nog niet te grote stukken mee wandelen.

6 dagen geleden

Reactie op InspirerendeSmaragd487240

In ons geval moet je de stof/hoes van de wagenbak van her frame afhalen en de stof/hoes van het zitje erop zetten. Heb er wel de handleiding bjj nodig, het is niet 1-2-3 gebeurd. Eenmaal omgebouwd ga ik niet meer terug dus probeer 't zo lang mogelijk uit te stellen

6 dagen geleden

Reactie op Bysaa

In ons geval moet je de stof/hoes van de wagenbak van her frame afhalen en ...
Wat voor wagen heb je dan?

6 dagen geleden

Hier 3 weken geleden de buggy inzet op de wandelwagen gezet

6 dagen geleden

Reactie op ZwangerC&C

Wat voor wagen heb je dan?
Bugaboo fox 2

Reactie op xchharr

Sommige hebben aantrekkoorden om hem in te klappen en knoppen aan de zijkan ...
Die van joie
Wij hebben nu net gisteren omgebouwd tot buggy! Staat nog wel op de half-liggende stand (joolz geo). Hij is 23 weken oud.

4 dagen geleden

22 weken oud en we zijn sinds kort om. Wel gewoon plat of bijna plat.

4 dagen geleden

Wij met 23 weken omgebouwd. Was een game changer!! Geen huilen meer en slaapt nu zelfs erin. We hebben hem in de 2 laagste standen.

4 dagen geleden

Toevallig vandaag gedaan, ze is 5,5 maand en nog best klein hoor. Maar ze wil zo graag kijken en is veel te alert. Net met wandelen heb ik de wagen plat gedaan, zodat ze toch ligt. (Joolz geo3)

4 dagen geleden

Toen ze 5 maanden werd…ze lag klem in het wieg-bakje. Bij ons kan het “zitje” ook vrij plat dus ligt ze nog steeds en nu kan ze mooi rond kijken

3 dagen geleden

Wij zijn net voor de 4 maanden kort overgestapt op de bugaboo butterfly 2. Die kan plat. Nu met 4.5 maand gewoon buggy ipv kinderwagenbak, wereld van verschil! Ze haatte de bak echt. Nu vindt ze het weer leuk. Ze sliep toch niet in de wagen, en zo lang wandelen we niet met de buggy. We doen hem wel nog plat

3 dagen geleden

Ik heb het geprobeerd, omdat hij probeert de bak uit te komen met sit ups😂 maar ook in de ligstand wil hij niet in de buggy. Danprobeert hij ook sit ups maar gaat na een tijdje ook echt krijsen… dus toch maar weer de bak! Ik wacht nu even totdat hij (bijna) zelfstandigq kan zitten

2 dagen geleden

Wij hebben het met 4,5 maand gedaan. Ons kindje raakte steeds overstuur in de bak en is in het zitje nu heel tevreden